• OMX Baltic0,36%301,09
  • OMX Riga0,11%893,94
  • OMX Tallinn0,29%2 074,65
  • OMX Vilnius0,64%1 210,13
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,32%8 795,34
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • OMX Baltic0,36%301,09
  • OMX Riga0,11%893,94
  • OMX Tallinn0,29%2 074,65
  • OMX Vilnius0,64%1 210,13
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,32%8 795,34
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,92
  • 13.01.17, 14:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti bränd maksis pea veerand miljonit

EAS esitles täna Eesti tutvustamiseks mõeldud materjale, mille väljamõtlemisele ja valmistamisele kulus 200 000 eurot.
Rändrahn riidekotil.
  • Rändrahn riidekotil.
  • Foto: EAS
Uue sisu, ülesehituse ja visuaalse väljanägemise said Eestit tutvustav veebikeskkond ja nn Eesti brändi kodu, kust leiab komplekti tööriistu, millega ise Eestit promoda: näiteks Eesti oma kirjatüüp Aino ja logo, mis kujutab rändrahnu. EAS selgitab, et neid materjale saavad tasuta kasutada kõik soovijad: ettevõtjad, riigiasutused, turundus- ja kommunikatsioonieksperdid ning teised huvilised.
Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Urve Palo ütles, et ettevõtjad on oodanud Eestit tutvustavaid e-tööriistu pikka aega. „Meil on targad ja töökad inimesed, nutikad e-lahendused, maailmatasemel haridus, rikas kultuurielu ja puhas loodus. Eesti brändi tööriistakast annab meile vahendid, mille abil rääkida sellest ka teistele ja tutvustada meie riiki välispartneritele.“
EAS selgitas, et Eesti brändi uuendamise protsessi algatasid 2014. aasta lõpus ettevõtjad eesotsas Toiduainetööstuse Liiduga, kes vajasid tuge Eesti ning Eesti ettevõtete tutvustamisel maailmas. Uue promokomplekti välja töötanud Eesti Disainimeeskonna teatel aitab loodud süsteem Eestit reklaamida järgmised 10-15 aastat. 

Artikkel jätkub pärast reklaami

Osa uue brändi tööriistadest on sotsiaalmeedias elavat vastukaja saanud. Äripäev on juhtkirjades seadnud küsimuse alla Eesti märgi otsimise mõttekuse. 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele