Äripäev • 13. jaanuar 2017
Jaga lugu:

Eesti bränd maksis pea veerand miljonit

Rändrahn riidekotil.  Foto: EAS

EAS esitles täna Eesti tutvustamiseks mõeldud materjale, mille väljamõtlemisele ja valmistamisele kulus 200 000 eurot.

Uue sisu, ülesehituse ja visuaalse väljanägemise said Eestit tutvustav veebikeskkond ja nn Eesti brändi kodu, kust leiab komplekti tööriistu, millega ise Eestit promoda: näiteks Eesti oma kirjatüüp Aino ja logo, mis kujutab rändrahnu. EAS selgitab, et neid materjale saavad tasuta kasutada kõik soovijad: ettevõtjad, riigiasutused, turundus- ja kommunikatsioonieksperdid ning teised huvilised.

Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Urve Palo ütles, et ettevõtjad on oodanud Eestit tutvustavaid e-tööriistu pikka aega. „Meil on targad ja töökad inimesed, nutikad e-lahendused, maailmatasemel haridus, rikas kultuurielu ja puhas loodus. Eesti brändi tööriistakast annab meile vahendid, mille abil rääkida sellest ka teistele ja tutvustada meie riiki välispartneritele.“

EAS selgitas, et Eesti brändi uuendamise protsessi algatasid 2014. aasta lõpus ettevõtjad eesotsas Toiduainetööstuse Liiduga, kes vajasid tuge Eesti ning Eesti ettevõtete tutvustamisel maailmas. Uue promokomplekti välja töötanud Eesti Disainimeeskonna teatel aitab loodud süsteem Eestit reklaamida järgmised 10-15 aastat. 

Osa uue brändi tööriistadest on sotsiaalmeedias elavat vastukaja saanud. Äripäev on juhtkirjades seadnud küsimuse alla Eesti märgi otsimise mõttekuse. 

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas