• Jaga lugu:

    Starshipi pakirobotitel algas USAs töö

    Katsetus Eestis: restorani Umami töötaja asetab lõheroa Starshipi roboti konteinerisse.Foto: Wolt, Starship

    Alates tänasest saavad Redwood City ja Washingtoni elanikud ja ettevõtted tellida oma toidu kohale Starshipi pakirobotiga.

    Seda vahendavad Postmates Washingtonis ja DoorDash Californias Redwood Citys, kirjutas recode.net.
    Iga robotiga jalutab esialgu kaasa ka jälgija, kes teeb märkmeid, kuidas robotitel läheb, ja sekkub, kui midagi peaks valesti minema.
    Muidu töötab kuuerattaline pakirobot nagu kõik kojutoomisteenuse osutajad: see läheb restorani, kus ta kauba kätte saab, viib selle soovitud aadressile ja suundub järgmisesse restorani. Postmates ega DoorDash roboti teenuse eest lisatasu ei küsi. Postmates saab soovi korral roboti teenusest ka loobuda. Pakirobotilt oodatakse kümmekonda kojuvedu päevas.
    Esialgu toimetavad Starshipi robotid korraga ainult ühe tellimuse ja töötavad ainult päevaajal.
    Alles eelmisel nädalal tuli teade, et eestlaste idufirma Starship Technologies kaasas miljoneid eurosid investeerimisringis, mida juhtis Saksa autotootja Mercedes-Benzi omanikfirma Daimler.
    Koos Daimleriga investeerisid endiste Skype'i töötajate Ahti Heinla ja Janus Friisi loodud firmasse Shasta Ventures, Matrix Partners, ZX Ventures, Morpheus Ventures, Grishin Robotics, Playfair Capital, HOF Capital jt investorid 17,2 miljonit dollarit ehk 16 miljonit eurot, kirjutas Wall Street Journal.
    Koostöö Mercedes-Benziga algas eestlaste firmal juba möödunud aasta septembris, kui teatati, et Mercedes ehitab eestlaste robotitele emalaeva. Möödunud nädalal Las Vegases toimunud tehnoloogiamessil CES sai näha Robovani ehk robotkaubiku prototüüpi, mis transpordib droonid asukohta, kus need saavad pakid saajateni toimetada.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Erkki Kubber: kas järgmised ükssarvikud võiksid olla miljardilise väärtuse asemel hoopis miljardi inimese aitajad?
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
Mis oleks, kui hakkaks ükssarvikuks nimetama hoopis ettevõtet, mis suudab positiivselt mõjutada miljardit inimest või hoopis istutada miljard puud, küsib Sotsiaalsete Ettevõtete Võrgustiku juhatuse liige Erkki Kubber.
Enefit Greeni aktsiaga kauplejad ummistasid internetipangad
Enefit Greeni aktsiatega kauplemine oli niivõrd aktiivne, et see tekitas probleeme nii LHV internetipangas kui Tallinna börsi kodulehel.
Enefit Greeni aktsiatega kauplemine oli niivõrd aktiivne, et see tekitas probleeme nii LHV internetipangas kui Tallinna börsi kodulehel.
Energiavaesus ähvardab muutuda reaalsuseks
Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Keit Kasemets tõdes, et teatud hinna juures muutub enrgiavaesus Euroopa riikides väga suureks probleemiks.
Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Keit Kasemets tõdes, et teatud hinna juures muutub enrgiavaesus Euroopa riikides väga suureks probleemiks.
Aasta auto finalistid: elektriautode paremik peab laetud lahingut, aga fossiilikad võivad üllatada
Eesti aasta auto valimise lõppkuuikust leiab nii kaks kõva konkurenti eesrindlike elektri-pereautode seas kui ka odavaima uue auto. Võitja otsustavasse žüriisse kuulub teiste hulgas Äripäeva ajakirjanik.
Eesti aasta auto valimise lõppkuuikust leiab nii kaks kõva konkurenti eesrindlike elektri-pereautode seas kui ka odavaima uue auto. Võitja otsustavasse žüriisse kuulub teiste hulgas Äripäeva ajakirjanik.