Kluge: uue panga strateegia võib saada äärmiselt edukaks

Margus Rink (vasakul) võtab uue panga juhtimise üle, Krediidipanga nõukogu esimees Andrus Kluge lahkub ametist.  Foto: Andras Kralla
Kristel Härma • 30. jaanuar 2017
Jaga lugu:

Eesti Krediidipanga lahkuv nõukogu esimees Andrus Kluge peab panga uut strateegiat põnevaks.

Ma arvan, et uue panga võimalus konkurentsis on väga-väga hea,“ leidis Eesti Krediidipanga lahkuv nõukogu esimees Andrus Kluge. Tema hinnangul võiks toimida uue panga nägemus tulla maapiirkondade klientidele lähemale ja neid teistelt pankadelt endale võita, sest ka 25 aastat tegutsenud Krediidipank on olnud paljudes väiksemates linnades üle Eesti. „Näiteks on Krediidipangal  Võru filiaal, millel on erinevatel aegadel olnud 7000-8000 klienti. Kui vaadata, palju Võru linnas elanikke on, siis me oleme seal väga populaarsed ja see on hea näide sellest, et uus strateegia koostöös Coopiga võib äärmiselt edukaks kujuneda,“ leidis Kluge.

Kluge sõnas, et kui Coop Pank suudab teha maapiirkondadest kadunud teenused kättesaadavaks, nii et need on mugavad,  kodu lähedal ja mõistliku hinnaga, vahetaks tema küll panka.

Tema arvates võiks klientidel olla finantseerimisvõimaluste saamine  kodukohas lihtsam, kui kohapeal saab pank aru, millega klient tegeleb ja kas ta julgeb talle teenuseid pakkuda. Nii ei peaks ka väikeettevõtjad ootama kuude kaupa, kuni kuskilt otsus tuleb.

Swedbank: fookus olulisel turuosal

Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask ütles, et nemad tervitavad uue panga loomist ning Swedbankil on hea meel, et selle loovad Eesti ettevõtjad. "Samuti on rõõmustav, et uus pank paneb fookuse just turu sellele osale, kus viimastel aastatel on olnud pigem vähem konkurentsi, pakkudes tarbijale väljaspool suurlinnu rohkem valikuid."

Siilivask rõhutas, et ka nemad pakuvad enda klientidele laia kättesaadavust – lisaks üle 400 sularahaautomaadile on neil pea 40 „sularaha poest“ lahendust, 35 kontorit ning rohkem kui 23 liikuvat nõustajat.

"Mis puutub kliendibaasi võimalikku laiendamisse, siis sellele on praegu äärmiselt keeruline vastata, sest pole teada tegelikult teenuste täpset sisu ja  ka hinda kliendile," vastas Siilivask küsimusele, kui tõenäoliseks peab Swedbank Coop Panga plaani saada endale esimese kolme aastaga 100 000 aktiivset klienti.

Vaata seoseid nende isikute ja firmadega:
Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas