• OMX Baltic0,17%268,09
  • OMX Riga−0,35%872,74
  • OMX Tallinn−0,37%1 712,25
  • OMX Vilnius0,48%1 044,69
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 100−0,34%8 330,91
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,63
  • OMX Baltic0,17%268,09
  • OMX Riga−0,35%872,74
  • OMX Tallinn−0,37%1 712,25
  • OMX Vilnius0,48%1 044,69
  • S&P 5000,05%6 049,88
  • DOW 30−0,17%44 705,53
  • Nasdaq 0,4%19 480,91
  • FTSE 100−0,34%8 330,91
  • Nikkei 2250,07%39 276,39
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%110,63
  • 20.02.17, 14:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jäämurdja Botnica siirdub Soome lahele

Veeteede amet teatas, et homme algab jäämurre lisaks Pärnu lahele ka Soome lahel Sillamäe sadama piirkonnas. Põhjuseks on tugevad ja osaliselt rüsistunud jääväljad, mis raskendavad laevade liikumist piirkonnas.
Homme suundub jäämurdja Botnica Soome lahele.
  • Homme suundub jäämurdja Botnica Soome lahele. Foto: Eesti Veeteede Amet
Jäämurdeteenust osutab riik laevadele jäämurdjaga Botnica. Viimati toimus jää murdmine Soome lahel Eesti vetes 2013. aasta talvel, märkis veeteede amet pressiteates.
Aastatel 2012 kuni 2022 osutab talvisel navigatsioonihooajal nelja kuu vältel Soome lahel jäämurdeteenust ASi Tallinna Sadam tütarettevõttele TS Shipping kuuluv laev Botnica, mille eest maksab riik aastas 4,7 miljonit eurot. Summa sees on nelja kuu prahiraha ja valmisolekutasu. Nüüd, kui Botnica jääd murdma sõidab, lisandub summale kütusekulu, mis on suurte jäämurdjate puhul keskmiselt 30 000 liitrit ööpäevas, selgitas amet. Selle aasta riigieelarves on jäämurdeteenuseks planeeritud 5,676 miljonit eurot.
Teine jäämurdja, riigile kuuluv Tarmo, jääb ootele Hundipea sadamasse ja on valmis vajadusel välja sõitma, Pärnu lahel aga tegutseb juba 10. jaanuarist riigi jäämurdja EVA-316, lisab veeteede amet.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 03.12.24, 08:00
Motiveerimise kunst: boonusmeetmed tagavad tööandjale rahuloleva töötaja
Ettevõtete juhtidel tuleb muude küsimuste kõrval mõelda ka sellele, mil moel oma töötajaid kõige tulemuslikumalt innustada. Mitmed neist on kasutusele võtnud boonuspaketid ja üha rohkemad kaaluvad töötajatele lisahüvede pakkumist, just selliste, mida päriselt enim vajatakse ning hinnatakse: tööalased arenguvõimalused, rahalised boonused, täiendav tervisekindlustus, paindlik töökorraldus ja ühisüritused. Leinonen toetab oma klientidest tööandjaid iga päev just motiveerimisprogrammide väljatöötamisega. Millised on kõige populaarsemad boonusmeetmed?

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele