• OMX Baltic0,39%296,16
  • OMX Riga−0,28%908,02
  • OMX Tallinn0,41%2 041,42
  • OMX Vilnius0,05%1 203,45
  • S&P 500−1,6%6 238,01
  • DOW 30−1,23%43 588,58
  • Nasdaq −2,24%20 650,13
  • FTSE 100−0,7%9 068,58
  • Nikkei 225−0,66%40 799,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,7
  • OMX Baltic0,39%296,16
  • OMX Riga−0,28%908,02
  • OMX Tallinn0,41%2 041,42
  • OMX Vilnius0,05%1 203,45
  • S&P 500−1,6%6 238,01
  • DOW 30−1,23%43 588,58
  • Nasdaq −2,24%20 650,13
  • FTSE 100−0,7%9 068,58
  • Nikkei 225−0,66%40 799,6
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%91,7
  • 14.02.18, 13:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

ERGO tuli Taxifyle vastu

Pärast seda, kui novembris tõusid sõidujagajate kindlustusmaksed, jõudis Taxify nüüd soodsamat hinda tõotava kokkuleppeni kindlustusfirmaga ERGO.
Taksod.
  • Taksod.
  • Foto: Scanpix/Reuters
Möödunud aastal jõustus regulatsioon, mis pani sõidujagajad turul taksojuhtidega sarnasesse olukorda - selle tagajärjel tõusid märkimisväärselt sõidujagajate kindlustustasud, mis olenevalt seltsist võivad olla varasemast kuni neli korda kallimad.
Samal ajal alustas Taxify kindlustusseltsidega läbirääkimisi, et jõuda  soodsamate lepinguteni. Sõidujagaja sõidab küll rohkem kui tavakasutaja, kuid ikkagi vähem kui taksojuht. Toona olid kindlustusseltsid pigem tõrkuval seisukohal ning juhtisid tähelepanu, et oleksid soovinud juba varem teada, kes täpselt sõidujagamisega tegelevad.
Täna teatasid Taxify ja ERGO Kindlustus, et arendavad koos välja kasutuspõhise paketi, mis seob kindlustussumma automaatselt juhi sõidutundidega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seniks, kuni kasutuspõhises paketis kokku lepitakse, pakutakse Taxify juhtidele ka atraktiivsemaid tingimusi, lubas ERGO. Põhjusena tõi ta Taxify suure sõidujagajate baasi.
“Esimene samm on täna tehtud, kindlasti jätkame kasutuspõhise kindlustuspaketi arendamist,” ütles Taxify Eesti tegevjuht Hanno Liiva pressiteates.
„Oleme avatud koostööle uudsete lahenduste loomisel, mis muudavad klientide elu mugavamaks. Taxify suur sõidujagajate baas on hea eeldus uusi lahendusi katsetada ja välja töötada,“ lisas teates ERGO kindlustusdirektor Andres Konsap.
Lisaks kindlustuspaketile peab sõidujagajal alates novembrist olema ka teenindajakaart, sõidukikaart ja veoluba. Taxify teatas, et sõidukikaardid saab registreerida nende taksoveoloale. Samuti kompenseerib Taxify teatud arvu sõite teinud juhtidele ka teenindajakaardi taotlemisele kulunud summa.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 14 p 12 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele