Erinevalt mõne teise organisatsiooni müügistrateegiast on Cleveron otsustanud oma kliendid jagada vastavalt halduri keeleoskusele, vahendab bestsales.ee.

- Cleveroni müügi- ja teenindusdivisjoni juht Sten Argos leiab, et müük peab käima kliendi emakeeles.
- Foto: Raul Mee
"Millist keelt haldur oskab, sinna klient läheb. On hästi oluline, et kliendiga suheldakse tema emakeeles. Isegi juhul, kui äriline otsus tehakse inglise keeles, masinate paigaldamisel on palju olulisi detaile," põhjendas Cleveroni müügi- ja teenindusdivisjoni juht Sten Argos, miks müük peab käima kliendi emakeeles.
Küsimusele, kuidas maailma suurimatele müük käib, vastas Argos, et see on hull töö ja võtab aega vähemalt 1,5–2 aastat.
"Suurte klientide puhul on tegemist keeruliste ja mitmekihiliste organisatsioonidega – teed ühel tasemel kokkuleppe ära ja siis tuleb kusagilt mujalt signaal, et oot-oot, ma ikka ei saanud aru. Inimesed on erinevad ja see teeb müügitöö keeruliseks," ütles Argos, kelle sõnul on nende eelis olnud tugev toode, mis tõesti lahendab suure kliendi konkreetse probleemi. "See on viinud meid läbirääkimiste laua taha. Mitte, et me ilmtingimata maha müüksime, aga oleme saanud laua taha."
Artikkel jätkub pärast reklaami
Pikemalt saab lugeda
bestsales.ee-st.
Eile nimetasid Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda ja Eesti Tööandjate Keskliit oma konkursil Cleveroni Eesti aasta ettevõtteks.
Äripäev valis Cleveroni osanikud ja eestvedajad Arno Küti ja Peep Kulla mullu
aasta ärimeesteks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!