Cleveroni müügi- ja teenindusdivisjoni juht Sten Argos leiab, et müük peab käima kliendi emakeeles.Foto: Raul Mee
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Cleveron jagab kliente keele järgi
Erinevalt mõne teise organisatsiooni müügistrateegiast on Cleveron otsustanud oma kliendid jagada vastavalt halduri keeleoskusele, vahendab bestsales.ee.
"Millist keelt haldur oskab, sinna klient läheb. On hästi oluline, et kliendiga suheldakse tema emakeeles. Isegi juhul, kui äriline otsus tehakse inglise keeles, masinate paigaldamisel on palju olulisi detaile," põhjendas Cleveroni müügi- ja teenindusdivisjoni juht Sten Argos, miks müük peab käima kliendi emakeeles.
Küsimusele, kuidas maailma suurimatele müük käib, vastas Argos, et see on hull töö ja võtab aega vähemalt 1,5–2 aastat.
"Suurte klientide puhul on tegemist keeruliste ja mitmekihiliste organisatsioonidega – teed ühel tasemel kokkuleppe ära ja siis tuleb kusagilt mujalt signaal, et oot-oot, ma ikka ei saanud aru. Inimesed on erinevad ja see teeb müügitöö keeruliseks," ütles Argos, kelle sõnul on nende eelis olnud tugev toode, mis tõesti lahendab suure kliendi konkreetse probleemi. "See on viinud meid läbirääkimiste laua taha. Mitte, et me ilmtingimata maha müüksime, aga oleme saanud laua taha."
Pikemalt saab lugeda
bestsales.ee-st.
Eile nimetasid Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus, Eesti Kaubandus-Tööstuskoda ja Eesti Tööandjate Keskliit oma konkursil Cleveroni Eesti aasta ettevõtteks.
Äripäev valis Cleveroni osanikud ja eestvedajad Arno Küti ja Peep Kulla mullu
aasta ärimeesteks.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.