• OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • 11.08.19, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nipid, mis tõstavad idufirma konkurentsivõimet

Kuigi idufirmade puhul on ebaõnnestumine õnnestumisest tõenäolisem, aitab edupotentsiaali tõsta äriloogikast lähtuv mõtlemine ning innovatsiooniga kaasas käia soovivad ettevõtted ei tohiks karta suuremaid riske ja eksperimenteerimist, leiti Äripäeva raadios "Äritehnoloogia saates".
TransferWise on üks idufirmadest, millel on õnnestunud teha ülisuur läbimurre.
  • TransferWise on üks idufirmadest, millel on õnnestunud teha ülisuur läbimurre.
  • Foto: Raul Mee
„Kümnest idufirmast üheksa ei õnnestu ning see on normaalne,“ leidis Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann. Siiski tuleks enne uue toote kallale asumist mõelda lihtsatele kriteeriumidele. „Kõigepealt tuleb hinnata, kas turg on selliseks tooteks valmis ning kas see võiks mõnda klienti ka päriselt huvitada,“ märkis ta. Ploomanni sõnul on mõistlik enne tootearenduse juurde asumist oma kliendiprofiil võimalikult täpselt kaardistada, alustades sellest, milline on tema vanus, ning lõpetades hariduse ja hobidega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 09:00
5G teenused on saanud meie igapäevaelu lahutamatuks osaks
Kui veel mõned aastad tagasi seostati 5G-d pigem tulevikutehnoloogia ja lubadustega, siis tänaseks on see muutunud praktiliseks osaks meie igapäevasest digielust. Kasutajate jaoks ei ole 5G enam lihtsalt kõrgem number mobiilside generatsioonide reas, vaid platvorm, millel toimivad teenused, mida peame iseenesestmõistetavaks – alates TV voogedastusest ja videokõnedest kuni nutikate koduseadmete ja pilvemängudeni.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele