• OMX Baltic−0,36%290,05
  • OMX Riga0,52%885,05
  • OMX Tallinn−0,61%1 833,2
  • OMX Vilnius0,15%1 139,77
  • S&P 5000,00%5 767,57
  • DOW 300,00%42 583,32
  • Nasdaq 2,27%18 188,59
  • FTSE 1000,76%8 703,8
  • Nikkei 2250,46%37 780,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%90,83
  • OMX Baltic−0,36%290,05
  • OMX Riga0,52%885,05
  • OMX Tallinn−0,61%1 833,2
  • OMX Vilnius0,15%1 139,77
  • S&P 5000,00%5 767,57
  • DOW 300,00%42 583,32
  • Nasdaq 2,27%18 188,59
  • FTSE 1000,76%8 703,8
  • Nikkei 2250,46%37 780,54
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,92
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%90,83
  • 11.08.19, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nipid, mis tõstavad idufirma konkurentsivõimet

Kuigi idufirmade puhul on ebaõnnestumine õnnestumisest tõenäolisem, aitab edupotentsiaali tõsta äriloogikast lähtuv mõtlemine ning innovatsiooniga kaasas käia soovivad ettevõtted ei tohiks karta suuremaid riske ja eksperimenteerimist, leiti Äripäeva raadios "Äritehnoloogia saates".
TransferWise on üks idufirmadest, millel on õnnestunud teha ülisuur läbimurre.
  • TransferWise on üks idufirmadest, millel on õnnestunud teha ülisuur läbimurre. Foto: Raul Mee
„Kümnest idufirmast üheksa ei õnnestu ning see on normaalne,“ leidis Elisa telekomiteenuste valdkonna juht Mailiis Ploomann. Siiski tuleks enne uue toote kallale asumist mõelda lihtsatele kriteeriumidele. „Kõigepealt tuleb hinnata, kas turg on selliseks tooteks valmis ning kas see võiks mõnda klienti ka päriselt huvitada,“ märkis ta. Ploomanni sõnul on mõistlik enne tootearenduse juurde asumist oma kliendiprofiil võimalikult täpselt kaardistada, alustades sellest, milline on tema vanus, ning lõpetades hariduse ja hobidega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.03.25, 11:04
Autopark on ettevõtte visiitkaart. Kas sa hoolitsed selle eest piisavalt?
Ettevõtted otsivad aina enam lahendusi, mis säästavad aega ja raha, eriti praeguses turbulentses majandusolukorras. Kui sul on autopark, siis kui palju aega kulub tegelikult autode pesule? Kas töötajad toovad ikka iga pesu kohta tšeki raamatupidajale või võiks see protsess olla automaatne?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele