• OMX Baltic0,51%301,61
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,41%1 973,08
  • OMX Vilnius0,62%1 182,21
  • S&P 500−0,64%5 650,38
  • DOW 30−0,24%41 218,83
  • Nasdaq −0,74%17 844,24
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%90,88
  • OMX Baltic0,51%301,61
  • OMX Riga0,00%867,99
  • OMX Tallinn0,41%1 973,08
  • OMX Vilnius0,62%1 182,21
  • S&P 500−0,64%5 650,38
  • DOW 30−0,24%41 218,83
  • Nasdaq −0,74%17 844,24
  • FTSE 1001,17%8 596,35
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%90,88
  • 31.08.19, 12:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eamets: neljarajalisi teid saaks Eestis ehitada ka laenu abil

Neljarajalisi teid Eesti suuremate linnade vahel saaks välja ehitada ka laenuraha abil, kui taotleda selleks Euroopa Liidult erandit eelarve tasakaalu osas, ütles Tartu ülikooli majandusprofessor Raul Eamets.
Raul Eamets
  • Raul Eamets
  • Foto: Väinu Rozental
Rahandusministeeriumi hinnangul selliste erandite alla teede-ehitus siiski ei lähe, kirjutas ERR. Et küsida Euroopast erandit – laenu võttes eelarvega defitsiiti minna –, peaks täidetud olema neli tingimust: esiteks on erand lubatud kuni kolmeks aastaks ja poole protsendi ulatuses SKPst, majanduskasv peab olema negatiivne, puudujääk ei lähe üle kolme protsendi ja projektidel peab olema pikajaaline positiivne mõju eelarvele.
Loe pikemalt ERR-ist.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele