• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,13
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001,07%6 735,13
  • DOW 301,12%46 706,58
  • Nasdaq 1,37%22 990,54
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,13
  • 21.04.20, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlane arendab Šotimaal nii tõhusat robotniidukit, et seda müüa ei ole mõtet

Mehhatroonikateadlase Joan Kangro ülikooliprojekti käigus Šotimaal üle kolme aasta tagasi alguse saanud robootikafirma Kingdom Technologies loob konkurentidest kümme korda tõhusamaid robotniidukeid suurtele aladele.
Praegu tegutseb ettevõtte esimese kliendipiloodi raames kolmanda põlvkonna robot ning välja arendamisel on juba ka neljas versioon.
  • Praegu tegutseb ettevõtte esimese kliendipiloodi raames kolmanda põlvkonna robot ning välja arendamisel on juba ka neljas versioon.
Konkurente ettevõttel jagub, kuid Kangro teab oma trumpe väga hästi ning oli nõus neid jagama ka Äripäeva iduettevõtete portaaliga foundme.io. Kui olemasolevad robotniidukid teevad eesmärgini jõudmiseks tööd rohkem kui peaks, muruplatsil ringi siksakitades, siis Kangro ehitatud robot planeerib oma teekonda nii hästi, et igat muruala ületab masin vaid ühe korra. Sellega suudetakse katta kümme korda suuremaid alasid, võrreldes konkurentide samas suuruses robotitega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele