Sisenemine vee- ja kanalisatsiooniärisse võib küttefirma puhul tunduda ootamatu, kuid tegelikult on Utilitase omanikel suur sedalaadi ettevõtete portfell. Lisaks näeb Utilitas praegu vähemalt kaht punkti, kus ettevõtete vahel sünergia võiks tekkida.
Kasukohtadest on üks ühiste trasside kaevamine ja renoveerimistööde ühine planeerimine ning teine on Tallinna Vee tegevuse suurem digitaliseerimine Utilitase eeskujul, rääkis Utilitase juht Priit Koit intervjuus pärast ostulepingu sõlmimist, millega Tallinna linn ja Utilitas omandasid üheskoos 35% börsifirmast Tallinna Vesi.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.