• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,17%6 194,61
  • DOW 300,94%44 511,34
  • Nasdaq −0,88%20 191,29
  • FTSE 1000,33%8 789,61
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,3
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,17%6 194,61
  • DOW 300,94%44 511,34
  • Nasdaq −0,88%20 191,29
  • FTSE 1000,33%8 789,61
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,3
  • 04.06.08, 15:53
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ürituse järelkaja veebis - ära maha maga!

Üks viis kuidas ükskõik millise üritusturunduse liigi, olgu selleks pisike aktsioon või suur road show, haaret suurendada on meediavõimaluste oskuslik ärakasutamine.
Alati on abi pressiteate väljasaatmisest mõne kommentaari ja pildiga, kuid lisaks sellele on olemas kanaleid, kuhu saab oma sõnumi üles riputada ilma ajakirjaniku abita - näiteks firma või ürituse koduleht, YouTube ja teised videoportaalid, samuti igasugused fotoportaalid nagu Flickr või Nagi.
Huviala veebilehed on samuti tänuväärseks meedium. Neil saitidel käivad kindla huviga inimesed ja kui sinu üritus sobib sellega, siis panevad moderaatorid info üles.Heaks näiteks on ekstreemspordifestival Simpel Session /www.session.ee/, mida külastas 10 000 noort, kuid veebist jälgis otseülekannet 118 000! Paljud korraldajad oleks sillas juba kohal käinud publiku arvust ja kui lisada sinna veel üks pooletunnine telesaade mõnel hilisõhtusel tunnil, siis olekski kõik nagu saavutatud. Pidevalt uudiste ja infoga täienev Sessioni veebisait tekitab juba ise palju huvi. Samuti otsitakse peale üritust sealt pilte ja lugusid. Tõenäoliselt ei oleks see üritus täna nii suur kui poleks kasutatud nii tõhusalt internetti.
Teise näitena toon Koolitantsu ja Nokia koostöö /http://www.moff.ee/koolitants/, kus piirkondlike ürituste kohapealsed tegevused jõudsid veebi vahendusel kogu Koolitantsu auditooriumini. Nokia andis osalevatele tantsutruppidele võimaluse kohapeal oma tantsuvideo valmis teha (mobiiltelefoniga muidugi). Kõik valminud videod laeti veebi ja nii said kõik festivalil osalenud oma kaaslaste salvestusi vaadata. Teemat arendati edasi ja žürii valis välja parima trupi, kellega tehti Eesti esimene mobiiltelefoniga filmitud professionaalne tantsuvideo, mida näidati Koolitantsu finaalürituse publikule ning mis on kogunud YouTube keskkonnas üle 6000 vaatamise.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Lõpetuseks mõned praktilised tähelepanekud meediavõimalustega tegelemisest:
1) Planeeri. Sihtrühmale iseloomulikud kontaktikohad peaksid olema kaardistatud ja vajalikud kontaktisikud võiksid olla eelnevalt informeeritud.
2) Fotograaf, toimetaja/PR inimene ja kaamerameeskond peaks olema vajalike asjade nimekirjas sees - visuaalne materjal on kõigi lisategevuste aluseks. Samuti on vaja kedagi, kes suudab kogu selle andmemahuga koheselt tegeleda. Kui selline inimene puudub, võib kindel olla, et materjalid ei jõua üritusele järgnevaks hommikuks vajalikesse kohtadesse.
3) Tegele saadud kaadrite levitamisega kohe pärast üritust. Kogemus näitab, et mitte ainult meedia vaid ka tarbija huvi lahtub päev pärast toimunud sündmust. Seda tõestab foorumites piltide ja linkide pärimine sama päeva õhtul või järgneval hommikul. Kui üritusest on möödas enam kui päev, ei ole enam teema juures suurt liiklust.Lennukaid mõtteid meedia kaasamisel!
Artikli autor Siim Silland on Elamusstuudio projektijuht

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele