• OMX Baltic−0,05269,13
  • OMX Riga−2,5907,96
  • OMX Tallinn−0,111 746,17
  • OMX Vilnius0,1998,03
  • S&P 500−0,715 505
  • DOW 30−0,9340 287,53
  • Nasdaq −0,8117 726,94
  • FTSE 1000,758 216,98
  • Nikkei 225−1,1639 599
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0095,78
  • OMX Baltic−0,05269,13
  • OMX Riga−2,5907,96
  • OMX Tallinn−0,111 746,17
  • OMX Vilnius0,1998,03
  • S&P 500−0,715 505
  • DOW 30−0,9340 287,53
  • Nasdaq −0,8117 726,94
  • FTSE 1000,758 216,98
  • Nikkei 225−1,1639 599
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0095,78
  • 11.08.19, 16:10

Kersten Jõgi: kuidas ostame homme leiba ja piima?

Tarbijatena ei ole meil põhimõtteliselt vahet, kust kohast me oma ostud teeme ja kuidas parasjagu seda kaubandusvormi nimetatakse. Milliseid mudeleid maailm kasutab ja milliseks kaubandus Eestis kujuneb, analüüsib Kantar Emori kaubandusuuringute ekspert Kersten Jõgi.
Kersten Jõgi.
  • Kersten Jõgi.
  • Foto: Erakogu
Neli aastat tagasi ütles Coop Eesti toonane juht Jaanus Vihand Äriplaani konverentsil, et aastaks 2030 moodustab tavakaubandus toidu- ja esmatarbekaupade kogukäibest vaid 30%, ülejäänud ostetakse muu mugavuskaubanduse kaudu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele