Eesti ettevõtted on end näidanud kui nutikad ja kiired uute lahenduste kasutuselevõtjad, nüüd tasub läbi käia senised õppetunnid, et olla edasiseks distantstöö olukorraks valmis, kirjutab Elisa äriarenduse valdkonna juht Merli Üle.
Vahetult enne koroonapandeemiat olid ettevõtetes suured erinevused digitaalsete tehnoloogiate kasutamisel ja seda sõltuvalt nende suurusest, sektorist ja asukohast. Tõepoolest, ettevõtteid digitaliseeriti üha enam, kuid juhtpositsioonil olid suurettevõtted.
Igapäevaselt võib teedel kohata üha rohkem elektriautosid ning praegu on Eestis registreeritud juba üle 10 000 elektrisõiduki. Mõned valdkonna eksperdid prognoosivad isegi, et aastaks 2030 võib elektriautode arv ulatuda 70 000-ni. Tuleb arvestada ka sellega, et alates 2035. aastast ei müüda Euroopas enam sisepõlemismootoriga autosid. Elektrienergia tarbimise hüpe on vältimatu ning spetsialistid kutsuvad juba praegu kinnisvaraarendajaid ja äripindade haldajaid selleks valmistuma.