Kestlikkusaruandluse esimesi aastaid raskendab vähene turupraktika ja suur halduskoormus, kuid raporteerimine tõesti annab eelise, ütleb Tallinki ESG kontroller Helena-Liisa Lepp.
Sel kevadel hüppeliselt kaubaveopiletite hinda tõstnud Tallink kaotab konkurentidele turuosa, sest ühe otsa pileti hind on keskmiselt 80 eurot kallim ning autovedajad väldivad igal võimalusel Tallinki laevu.
Laevafirma Tallink Grupp teenindas tänavu augustis 595 529 reisijat, mis on ligi 6 protsenti enam kui eelmise aasta samal ajal. Samas näitas kaubaveo maht 11protsendilist langust.
Kui ettevõtteid hinnatakse sageli käibe või kasumi järgi, siis CVKeskus.ee iga-aastane „Eesti ihaldusväärseim tööandja“ uuring annab hääle hoopis töötajatele. Mis muudab ühe ettevõtte nende silmis tõeliselt ihaldusväärseks? Kas see on töökoht, kus makstakse head palka? Või hoopis paik, kus väärtustatakse sõbralikku õhkkonda ja paindlikku töökorraldust?