Gaasiliidu juht: värske eurodirektiiv tõmbab transpordisektori rohepöörde kraavi
Eesti peaks seisma selle eest, et raskeveokites biometaani kasutamisele tekiks Euroopa Komisjoni määruses samasugune erisus nagu e-kütustel sõiduautode määruses, kirjutab Eesti Gaasiliidu tegevjuht Heiko Heitur.
Eesti Gaasiliidu tegevjuht Heiko Heitur Foto: Erakogu
Kliimaeesmärkide saavutamine ja rohepöörde elluviimine on üha jõulisemalt pildis ning kuuluvad nii Euroopa Liidu kui Eesti poliitikute igapäevasesse leksikasse. Ka vastselt moodustatud valitsus on seadnud rohepöörde olulisele kohale ning loonud lausa eraldi kliimaministri portfelli. Tegelikkuses aga võtab rohepööre transpordisektoris pigem tagurpidi U-kujulise liikumistrajektoori ning laseb allavett seni tehtud investeeringud.
Uute maksude kehtestamise asemel võiks valitsus lüüa kaks kärbest ühe hoobiga ehk korrastada tööturg ja paisutada samal ajal riigi rahakotti, kirjutab tööjõurendi ekspert ja tööjõurendi ettevõtte Finesta juht Heikki Mäki.
Puhas töökeskkond tõstab inimeste motivatsiooni, mõjub hästi produktiivsusele ning jätab ka klientidele ning külalistele hea esmamulje. Tööruumides veedame väga suure osa oma ajast ning mitte keegi meist ei tunne end hästi ruumides, kus on üldine puhtuse tase madal.