• OMX Baltic−0,02269,85
  • OMX Riga0,27922,42
  • OMX Tallinn−0,081 754,52
  • OMX Vilnius0,42992,36
  • S&P 5000,555 615,35
  • DOW 300,6240 000,9
  • Nasdaq 0,6318 398,45
  • FTSE 1000,368 252,91
  • Nikkei 225−2,4541 190,68
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,16
  • EUR/RUB0,0095,44
  • OMX Baltic−0,02269,85
  • OMX Riga0,27922,42
  • OMX Tallinn−0,081 754,52
  • OMX Vilnius0,42992,36
  • S&P 5000,555 615,35
  • DOW 300,6240 000,9
  • Nasdaq 0,6318 398,45
  • FTSE 1000,368 252,91
  • Nikkei 225−2,4541 190,68
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,16
  • EUR/RUB0,0095,44
  • 03.07.24, 06:00

Kaarel Oja: reklaamitööstusel tuleb end rahvaliigast välja mängida

Eesti reklaamisektori parajasti kõige suurem mure on vähene investeerimine tooteinnovatsiooni ja -arendusse. Kui viimane tootearendus jäi selle sajandi algusesse, siis pole vaja pikalt otsida põhjust, miks kliendid viivad raha mujale, kirjutab IAB Balticsi juhatuse liige ja Quantitase innovatsioonibüroo juht Kaarel Oja.
“Näeme, et kohalikud ettevõtjad restoranist kuni pangani välja valivad Eesti tarbija tähelepanu ostmiseks oma kõrvalmajas paikneva meediamaja asemel kümnete tuhandete kilomeetrite kaugusel asuva Põhja-Ameerika või Hiina ettevõtte,” kirjutab digimeedia ekspert Kaarel Oja.
  • “Näeme, et kohalikud ettevõtjad restoranist kuni pangani välja valivad Eesti tarbija tähelepanu ostmiseks oma kõrvalmajas paikneva meediamaja asemel kümnete tuhandete kilomeetrite kaugusel asuva Põhja-Ameerika või Hiina ettevõtte,” kirjutab digimeedia ekspert Kaarel Oja.
  • Foto: Marek Metslaid
Üheksa kvartalit langenud majandus ei toonud rõõmusõnumeid ka viimasel korral. On üks tööstusharu, mis aitaks majandusse mõõna ajal energiat süstida, aga me ei kasuta oma võimekust ära ning miljonid eurod voolavad Eestist välja.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele