• OMX Baltic−0,3%300,38
  • OMX Riga−0,1%892,62
  • OMX Tallinn−0,36%2 073,69
  • OMX Vilnius0,48%1 205,41
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,32%8 802,98
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • OMX Baltic−0,3%300,38
  • OMX Riga−0,1%892,62
  • OMX Tallinn−0,36%2 073,69
  • OMX Vilnius0,48%1 205,41
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 1000,32%8 802,98
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,94
  • 09.08.18, 16:33
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ferrari teenib iga müüdud auto pealt enim

Ferrari teenib iga müüdud sõiduki pealt kogu autotööstuse kõige suuremat kasumit, kirjutab The Drive.
Ferrari Portofino
  • Ferrari Portofino
  • Foto: Ferrari
Autovalmistaja teenib iga müüdud masina pealt 69 000 eurot. Sügavaks kontrastiks võib tuua Jaguar Land Roveri, kel õnnestub müüdud auto pealt taskusse panna vaid 800 eurot. Porsche teenib iga sõiduki pealt 17 000 eurot – seda on topelt võrreldes Mercedes-Benzi, Audi ja BMWga, kelle teenistus iga müüdud sõidumasina pealt on 9000 euro ringis. Samas teenib Ferrari sõsarettevõte Maserati iga sõiduki pealt vaid 5000 eurot.
Leidub veel markantsemaid näiteid. Nimelt kaotab Vokswageni omanduses luksmasinaid meisterdav Bentley iga müüdud autoga 17 000 eurot. Bentley nimetab raharöövliks suuri investeeringuid elektrifitseerimisse. Ka elektrisõidukeid tootev Tesla kaotab märkimisväärselt palju raha, täpsemalt 11 000 eurot iga müüdud auto pealt.
Sõltumata olulisest eduseisust soovib Ferrari aastaks 2022 kahekordistada oma teenistuse, peamiselt varsti avalikuse ette veereva maasturi toel. Maasturil on kõik eeldused Ferrari raamatupidajad rõõmsaks teha, sest näiteks Lamborghini uus maastur Urus müüb oluliselt paremini kui algselt loodeti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 19 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele