• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Kasu tõuseb asjalikust tagasisidest

    Klientide tagasiside on maksuameti töös oluline, sest aitab paremaid tulemusi saavutada ja maksumaksjatele paremat teenust pakkuda, kirjutab maksuameti maksukorralduse talituse juhataja.

    Eelmisel sügisel viidi läbi soovitusindeksi uuring käibemaksukohustuslaseks registreerimisega seotud kontrollide osas, suvel tehti aga sadat ettevõtjat hõlmav põhjalik telefoniküsitlus nende hulgas, kelle suhtes oli alustatud kontrollimenetlus. Äsja algas veebikeskkonnas käibemaksukohustuslaste registreerimise tööprotsessi järjekordne rahuloluküsitlus.
    Ametnike töös võib ette tulla küll eksimusi, sellepärast me klientide tagasisidet nii kõrgelt väärtustamegi – et muuta tööprotsessid tõhusamaks ning panustada arendustegevusse. Abiks on siiski vaid konstruktiivne kriitika.
    Väljaütlemised, et ametnikud on kogemusteta ja rumalad, ei ole kuidagi abiks. Seda enam, et see ei vasta tõele. Näiteks tegelevad uute ettevõtete käibemaksukohustuslaseks registreerimise ja vastava kontrolliga põhiliselt maksukorralduse talituse 42 töötajat, kellest vaid 7% on väiksema staažiga kui kolm aastat. Ligi 30 töötajal on kogemust üle kümne aasta, kusjuures julgelt enam kui pooltel talituse töötajatest on töökogemus ka erasektorist. Oma tööd teeme alati kliendi- ja juhtumipõhiselt ning mingit pikka juhendit või kontrollküsimustikku meil selleks ei eksisteeri. Ootame maksumaksjatelt konkreetset tagasisidet, siis saame seda ka oma tegevuses arvestada.
     
     
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Urmas Villmann: parim reklaamikanal on Lasnamäe kanal
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Telereklaami eest saab minna kööki võileiba tegema, digireklaami vastu aitab AdBlock, autos kõlavast tüütust raadioreklaamist päästab üks nupuvajutus. Aga välireklaami eest on raske põgeneda, kirjutab loovagentuuri Kontuur Leo Burnett loovjuht, partner ja juhatuse liige Urmas Villmann Äripäeva teemaveebis Bestmarketing.ee.
Dow ja S&P 500 tõusid uute rekorditeni
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Dow Jonesi ja S&P 500 indeksid tõusid täna uute rekorditeni, tulemuste hooajal saab see nädal olema hooaja üks aktiivsemaid, vahendab Reuters.
Raadiohommikus: aina uusi turge vallutav Eesti pank
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis käsitletakse teemasid finantsmaailmast hambaravini.
Majutusasutuste kogemused hullude klientidega: poissmehed leiavad alati vahukustuti üles
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.
Mustjõe Kõrtsitalu perenaine Evika Eljas ja Go Hotel Shnelli hotellijuht Alver Pupart meenutasid saates "Turismitund" kogemusi raskete klientidega. "Vahel astub mõni inimene läbi seina ka," muigas Pupart.