• OMX Baltic−0,04%297,54
  • OMX Riga−0,08%890,42
  • OMX Tallinn0,05%2 048,01
  • OMX Vilnius−0,01%1 205,48
  • S&P 5000,4%6 388,64
  • DOW 300,47%44 901,92
  • Nasdaq 0,24%21 108,32
  • FTSE 100−0,2%9 120,31
  • Nikkei 225−0,88%41 456,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,05
  • OMX Baltic−0,04%297,54
  • OMX Riga−0,08%890,42
  • OMX Tallinn0,05%2 048,01
  • OMX Vilnius−0,01%1 205,48
  • S&P 5000,4%6 388,64
  • DOW 300,47%44 901,92
  • Nasdaq 0,24%21 108,32
  • FTSE 100−0,2%9 120,31
  • Nikkei 225−0,88%41 456,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%93,05
  • 04.03.16, 12:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Adidas tahab Hiinas avada 3000 poodi

Saksa sporditoodete valmistaja Adidas AG teatas, et plaanib aastaks 2020 avada Hiinas 3000 uut poodi.
Adidas
  • Adidas
  • Foto: epa
Praegu on Adidasel Hiinas 9000 poodi ning uute poodide avamisega näitab ettevõte, et Hiina majanduse nõrgenemine pole sporditoodete tarbimist veel vähendanud. Adidase esindaja Colin Currie ütles The Wall Street Journalile, et sihikule on võetud Hiina väiksemad linnad, mis kasvavad prognooside järgi järjest suuremaks ja seda isegi majanduslikult keerukatel aegadel.
„Me oleme ettevaatlikult optimistlikud,“ ütles Curre. Ta lisas, et Hiina turul hoitakse tähelepanelikult silma peal, kuna sellest on saanud ettevõtte kõige kiiremini kasvav turg. Adidase müük on Hiinas kasvanud, kuigi näiteks paljud kiirtoidurestoranid nagu Yum Brands, Pizza Hut ja KFC on pidanud tundma müügi langust.
Eile teatas Adidas, et Hiinas kasvas 2015. aastal müük 18 protsenti. Neljandas kvartalis suurenes müük 16 protsenti.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Adidase aktsia on Saksa börsil tõusnud aastaga peaaegu 37 protsenti.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 20 p 14 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele