• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,56%6 637,19
  • DOW 300,41%46 206,36
  • Nasdaq 1,01%22 487,22
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,16
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,56%6 637,19
  • DOW 300,41%46 206,36
  • Nasdaq 1,01%22 487,22
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,16
  • 03.11.16, 12:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Air France ja KLM rajavad odavlennufirma

Air France ja KLM teatasid, et rajavad odavlennufirma, mis hakkab teenindama pikki lende Euroopa ja USA ning Aasia vahel.
Boeing 787 Dreamliner
  • Boeing 787 Dreamliner
  • Foto: epa
Uue lennufirma eesmärk on võita turuosa teistelt odavlennufirmadelt ning Lähis-Ida lennundusettevõtetelt, kirjutab MarketWatch.
Praeguse seisuga peaks uus lennufirma hakkama tegutsema järgmise aasta talvel, mil alustatakse lende Aasiasse. Uus firma võtaks üle Air France’i vähim tulusad teenused, samuti on uues lennufirmas makstavate töötasude tase madalam võrreldes Air France’i ja KLMi makstavaga.
Air France ja KLM on viimastel aastatel odavlennufirmadele Ryanair ning easyJet märkimisväärselt turuosa kaotanud. Pikamaalendudel pakuvad konkurentsi Emirates ning Qatar Airways. Samuti on end pikamaalendude turul sisse seadnud mitu odavlennufirmat, eesotsas Norwegianiga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele