Facebook paneb suurema rõhu sõnumiedastusele ja e-kaubandusele
Mark Zuckerberg kõnelemas Facebooki F8 konverentsil Facebooki uuendatud strateegiast 30. aprillil 2019. aastal.Foto: Justin Sullivan/Getty Images/AFP/Scanpix
Facebook astus esimesed selged sammud, mis muudab firma rõhuasetuse sõnumite vahendamise rakendusele ning e-kaubandusele, vahendab Reuters Facebooki juhi Mark Zuckerbergi poolt teisipäeval antud esitlust.
Mark Zuckerberg esitles Facebooki F8 konverentsil uut Facebooki disaini, mis paneb väiksema rõhu uudiste edastuse osale ning suurema rõhu sõnumite saatmise rakendusele, interneti turuplatsile ning videode edastuse lehele.
Facebook tõi välja ka oma rakenduse uusi omadusi - näiteks, kuidas inimesed saavad paremini suhelda oma lähima sotsiaalse ringiga (“Secret Crush” funktsioon) ning firmadele tööriista, millega saab kokku broneerida kohtumisi.
Eelmisel neljapäeval oodatust paremate tulemuste toel ligikaudu 6% tõusnud Facebooki aktsia hind on siiani püsinud samal tasemel, 193 dollari juures.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.