Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Facebook paneb suurema rõhu sõnumiedastusele ja e-kaubandusele
Facebook astus esimesed selged sammud, mis muudab firma rõhuasetuse sõnumite vahendamise rakendusele ning e-kaubandusele, vahendab Reuters Facebooki juhi Mark Zuckerbergi poolt teisipäeval antud esitlust.
Mark Zuckerberg kõnelemas Facebooki F8 konverentsil Facebooki uuendatud strateegiast 30. aprillil 2019. aastal. Foto: Justin Sullivan/Getty Images/AFP/Scanpix
Mark Zuckerberg esitles Facebooki F8 konverentsil uut Facebooki disaini, mis paneb väiksema rõhu uudiste edastuse osale ning suurema rõhu sõnumite saatmise rakendusele, interneti turuplatsile ning videode edastuse lehele.
Facebook tõi välja ka oma rakenduse uusi omadusi - näiteks, kuidas inimesed saavad paremini suhelda oma lähima sotsiaalse ringiga (“Secret Crush” funktsioon) ning firmadele tööriista, millega saab kokku broneerida kohtumisi.
Eelmisel neljapäeval oodatust paremate tulemuste toel ligikaudu 6% tõusnud Facebooki aktsia hind on siiani püsinud samal tasemel, 193 dollari juures.
Facebook teatas kolmapäeva õhtul analüütikute ootusi ületanud tulemustest ning osutas võimalusele, et Ameerika Föderaalse Kaubanduskomisjoni määratavaks võimalikuks trahviks privaatsustingimuste rikkumise eest võib kujuneda 5 miljardit dollarit.
Kulla hind tõusis kolmandas kvartalis viimase kaheksa aasta kiireimas tempos, jõudes septembris ka värskete rekorditeni. Kas praeguses tõusutsüklis on kullal veel ruumi kallineda ja mis saab edasi järgnevatel aastatel?