• OMX Baltic0,06%296,36
  • OMX Riga−0,29%916,96
  • OMX Tallinn0,09%2 021,13
  • OMX Vilnius−0,06%1 224,93
  • S&P 500−0,64%6 460,26
  • DOW 30−0,2%45 544,88
  • Nasdaq −1,15%21 455,55
  • FTSE 100−0,32%9 187,34
  • Nikkei 225−1,55%42 056,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,11
  • OMX Baltic0,06%296,36
  • OMX Riga−0,29%916,96
  • OMX Tallinn0,09%2 021,13
  • OMX Vilnius−0,06%1 224,93
  • S&P 500−0,64%6 460,26
  • DOW 30−0,2%45 544,88
  • Nasdaq −1,15%21 455,55
  • FTSE 100−0,32%9 187,34
  • Nikkei 225−1,55%42 056,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,11
  • 27.11.20, 06:00

Parkimiskoht või garaaž toob investorile lisatulu

Algajale investorile on kinnisvara üüriäris käe valgeks saamiseks garaaži, panipaiga või parkimiskohta investeerimine madala sisenemistasemega investeering, kuid nagu ka korteriturul on piirkonniti tootlus väga erinev.
Kinnisvara arendaja Karin Vinkel pakub oma üürimajades rendile nii parkimiskohti kui ka panipaiku. Nõudlust parkimiskoha järele on ümberkaudsetel elanikel, kes võiksid ka tasuta tänaval parkida, kuid pigem maksavad turvalise koha eest hoovis.
  • Kinnisvara arendaja Karin Vinkel pakub oma üürimajades rendile nii parkimiskohti kui ka panipaiku. Nõudlust parkimiskoha järele on ümberkaudsetel elanikel, kes võiksid ka tasuta tänaval parkida, kuid pigem maksavad turvalise koha eest hoovis.
  • Foto: Liis Treimann
Kinnisvarainvestor ja üürimajade omanik Karin Vinkel ütles, et tema ettevõtte arendatud majade puhul, mis asuvad kesklinna lähiümbruses, on suletud hoovis asuva parkimiskoha rentimise soovi avaldanud inimesed, kes sealkandis elavad ja võiksid oma auto parkida küll tasuta tänavale, kuid seda turvalisuse puudumise tõttu teha ei soovi. Turvalise parkimiskoha eest ollakse nõus maksma, rääkis Vinkel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.08.25, 12:24
Autode tellimine Euroopast: miks see on 2025. aastal mõistlik valik ja kuidas teha tark otsus
Autode tellimine Euroopast on viimastel aastatel jõudsalt kasvanud. Põhjuseid on mitmeid: ostukäitumine on liikunud alates Covid-19 pandeemiast veebi, autot ei pea kohapeal otsimas käima, suurem mudelite ja varustusevalik ning nõudlus-pakkumus suhtest tulenevalt parem hinnatase. Ka Eesti maksukeskkond (CO₂-põhine automaks) suunab ostuotsuseid teadlikumaks – pelgalt ostuhinnast enam ei piisa, vaid vaadata tuleb kogukulu (TCO).

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele