Maksuameti andmed viitavad, et Ekspress Grupi meediaäri on teises kvartalis järsult käivet kasvatanud. See võib muuta ettevõtte aktsia investoritele atraktiivseks.
Ekspress Grupi suuromanik Hans H. Luik on viimasel ajal oma osalust ettevõttes suurendanud.
Foto: Raul Mee
Ekspress Meedia, Ekspress Grupi tütarettevõtte Eestis, kuhu kuuluvad Delfi, Eesti Päevaleht ja Eesti Ekspress, on maksuameti andmetel kasvatanud teises kvartalis mullusega võrreldes käivet 29% ja ka koroonaeelse 2019. aastaga võrreldes 10%.
Äripäeva allikas ja Ekspress Grupile lähedal seisev isik tõi välja, et hiljutise tehingu taga võib olla Ekspress Grupi enamusosaluse müük. Suuromanik Hans H. Luik lükkab väited ümber.
Ekspress Grupi nõukogu kiitis täna heaks trükikoja Printall müügi 10 miljoni euroga oma suurima aktsionäri Hans H. Luigega seotud firmale ning trükiteenuste ärist väljumise.
Jaemüügis on olulisel kohal tehnoloogia areng, kus QR-koodid, tehisintellekt ja robootikalahendused aitavad kaupmeestel kulusid vähendada ja efektiivsust suurendada.