• Jaga lugu:

    Apranga kasvatas tublisti käivet

    Apranga kasvatas septembris käivet enam kui 20 protsenti.Foto: Raul Mee

    Apranga suutis septembris käivet pea veerandi võrra suurendada ning rõivamüüja on avanud ka kõik poed.

    Leedu rõivamüüja Apranga käive suurenes septembris aastatagusega võrreldes 21 protsenti, 26,6 miljoni euroni. Leedus kasvas müük 25 protsenti, Lätis 10 protsenti ja Eestis 25 protsenti, selgub börsiteatest.
    Kui oled juba tellija, siis logi sisse!
      Telli Äripäev
      Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
      Jaga lugu:
    • Hetkel kuum

    Peaministril on valida: kas edasi või tagasi
    Koroonakriisi praeguse faasi läbimine sõltub juhtide – nende seas ja ennekõik peaministri – meelekindlusest, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
    Koroonakriisi praeguse faasi läbimine sõltub juhtide – nende seas ja ennekõik peaministri – meelekindlusest, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
    S&P 500 ja Dow Jones seadsid uued rekordid
    Teisipäeval purustasid nii S&P 500 kui Dow Jones heada kvartalitulemuste abil rekordid, vahendab Yahoo Finance.
    Teisipäeval purustasid nii S&P 500 kui Dow Jones heada kvartalitulemuste abil rekordid, vahendab Yahoo Finance.
    Disainer Marit Ilison lõi interjööri uuele restoranile
    Maakri kvartali uue ärihoone esimesel korrusel avas uksed omanäoline restoran PÄRIS, mille omanäolise, särtsakat rohelist värvi täis interjööri lõi disainer Marit Ilison.
    Maakri kvartali uue ärihoone esimesel korrusel avas uksed omanäoline restoran PÄRIS, mille omanäolise, särtsakat rohelist värvi täis interjööri lõi disainer Marit Ilison.
    Väiketootja ei tõstnud hinda, sest tarbijal on niigi raske
    Toorained, elekter ja transport on koroonakriisi ajal mitukümmend kuni mitusada protsenti kallimaks muutunud, kuid taimsete toodete tootja Bon Soya otsustas eelmisel aastal, et maksab hinnatõusu omast taskust kinni, mitte ei lisa kliendi arvele.
    Toorained, elekter ja transport on koroonakriisi ajal mitukümmend kuni mitusada protsenti kallimaks muutunud, kuid taimsete toodete tootja Bon Soya otsustas eelmisel aastal, et maksab hinnatõusu omast taskust kinni, mitte ei lisa kliendi arvele.