Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kas büroohoonete ja kaubanduskeskuste limiit on täis?
Uue aasta alguses vaatame tagasi ja prognoosime tulevikku. Milline oli 2018 ärikinnisvaraturul ja mis saab edasi? Kas uute büroohoonete kerkides on muutunud üürihinnad ja kui palju kaubanduskeskuseid Tallinna veel mahub?
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.