- Rene Sieberk, Kaspar Kuntor ja Silver Rooger Dominate Salesist. Foto: Äripäev
Kui inimene ei müü, siis on küsimus vähemalt ühes järgnevas:
• Puudub tahe/motivatsioon või inimest piirab hirm
• Puuduvad teadmised, mida mis järjekorras teha
• Puuduvad oskused, kogemus, vilumus teadmiste edukaks rakendamiseks.
Lähtuvalt eelnevast, tuleb lisaks teadmistele ja oskuste treenimisele tegeleda ka hirmude, piiravate uskumuste eemaldamise ning inimese motivatsiooni ja tööõnne hoidmisega. Selleks on vaja teada inimese baasväärtusi ja vajadusi, mis töötajat motiveerivad ning seejuures on oluline mõista, et erinevate inimeste puhul on need erineva tähtsusega.
Saates "Nimed müügitahvlil" jagavad nõuandeid Silver Rooger, Kaspar Kuntor ja Rene Sieberk Dominate Salesist, kuidas kõike seda arvesse võttes müügiinimesed taas müüki tegema panna.
Saadet toetab Dominate Sales.
Kuula saadet siit:
Seotud lood
Ettevõtte müügihinna kujunemine on keerukas protsess, kus müüja teeb elus sageli ainukordse tehingu ja emotsionaalne faktor võib olla üsna suur. Paraku seda komponenti hinnastamise juures kasutada ei saa, tõdesid PwC Estonia tehingute nõustamise juhtivkonsultandid Allar Karu ja Sass Karemäe.