• OMX Baltic−0,05%309,35
  • OMX Riga−0,09%869,03
  • OMX Tallinn−0,03%2 077,8
  • OMX Vilnius0,03%1 210,02
  • S&P 500−0,56%5 888,55
  • DOW 30−0,58%42 098,7
  • Nasdaq −0,51%19 100,94
  • FTSE 1000,05%8 730,79
  • Nikkei 2251,88%38 432,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%88,51
  • OMX Baltic−0,05%309,35
  • OMX Riga−0,09%869,03
  • OMX Tallinn−0,03%2 077,8
  • OMX Vilnius0,03%1 210,02
  • S&P 500−0,56%5 888,55
  • DOW 30−0,58%42 098,7
  • Nasdaq −0,51%19 100,94
  • FTSE 1000,05%8 730,79
  • Nikkei 2251,88%38 432,98
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%88,51
  • 05.06.20, 09:30

Katre Kõvask Burger Kingist: lootsime, et läheb hästi, ja läkski

Tallinki rahvusvahelise kaldakaubanduse juhi Katre Kõvaskiga rääkisime reedeses hommikuprogrmamis selle üle, miks Eestis üha uusi kiirtoidurestorane avatakse ja kuidas Burger Kingi turuletulek õnnestus. "Lootsime, et läheb hästi ja, läkski," selgitas ta.
Tallink Grupi rahvusvahelise kaldakaubanduse juht Katre Kõvask.
  • Tallink Grupi rahvusvahelise kaldakaubanduse juht Katre Kõvask.
  • Foto: Liis Treimann
Hommikuprogrammi tegid Hando Sinisalu ja Rivo Sarapik.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.05.25, 08:31
Sisekujundaja soovitab: mida kontori sisutamisel kindlasti arvesse võtta?
Ettevõtte kasv, äristrateegia muutused ja töötajate kasvavad ootused esitavad kontorite sisustamisele aina uusi väljakutseid. Paraku ei suuda paljud ettevõtted nende muutustega sammu pidada. Sageli ei märgata, et kontor ei toeta enam seda, kuidas inimesed tegelikult töötavad. Sisekujundajad näevad seda iga päev – ruumid justkui toimivad, aga nende tegelik potentsiaal jääb kasutamata. Just selle lisaväärtuse leidmine ongi see, millega sisekujundajad ettevõtteid toetada saavad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele