• OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • OMX Baltic0,02%292,03
  • OMX Riga−0,09%910,84
  • OMX Tallinn0,13%1 896,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 261,33
  • S&P 5000,79%6 791,69
  • DOW 301,01%47 207,12
  • Nasdaq 1,15%23 204,87
  • FTSE 1000,7%9 645,62
  • Nikkei 2251,35%49 299,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,14
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • 10.10.20, 09:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kadestamist väärt karjääri küljed, millest rääkida ei taheta

Töö maailma ühes tuntumas firmas annab võimaluse reisida ja palju näha ning teha silmapaistvaid projekte, kuid kõigel sellels on ka rida varjukülgi, mis tihti välja ei paista. Nike´is ligi 20 aastat silmapaistvat karjääri teinud ja nüüd põllumajandust digitaliseeriva eAgronomi suureks kasvatamist juhtiv Kristjan Luha valgustas neid.
Kristjan Luha töötas Nike´is ligi 20 aastat ja kandis tiitlit asepresident. Millised on silmapaistva karjääri need tahud, millest väga ei räägita, seda selgitas ta Äripäeva Raadio saates "Juhi jutud".
  • Kristjan Luha töötas Nike´is ligi 20 aastat ja kandis tiitlit asepresident. Millised on silmapaistva karjääri need tahud, millest väga ei räägita, seda selgitas ta Äripäeva Raadio saates "Juhi jutud".
  • Foto: Liis Treimann
Toome ära mõned teemad, millele ta saates „Juhi jutud“ tähelepanu juhtis. Lisaks on saates juttu sellest, mida ta Nike´i asepresidendina tegi, kuidas maailma ühte silmapaistvamasse firmasse tööle saada ja seal kõrget karjääri teha ning tema plaanidest eAgronomis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.10.25, 11:00
Hansabi juht: efektiivsus ei ole enam konkurentsieelis, vaid ellujäämine
Tehnoloogia roll kaubanduses pole kunagi olnud olulisem, sest see aitab säästa tööjõukulu, vähendada kaubakadu ning kujundada kliendikogemust keset kiireid muutusi, rääkis Hansabi tegevjuht Kristo Timberg. Tema sõnul ei seisne eduka kaupmehe valem ainult seadmetes, vaid võimes kohandada protsesse ja mõtteviisi.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele