• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5001,07%6 041
  • DOW 300,95%42 600,74
  • Nasdaq 1,57%19 711,67
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,01
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5001,07%6 041
  • DOW 300,95%42 600,74
  • Nasdaq 1,57%19 711,67
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,01
  • 10.10.20, 09:00

Kadestamist väärt karjääri küljed, millest rääkida ei taheta

Töö maailma ühes tuntumas firmas annab võimaluse reisida ja palju näha ning teha silmapaistvaid projekte, kuid kõigel sellels on ka rida varjukülgi, mis tihti välja ei paista. Nike´is ligi 20 aastat silmapaistvat karjääri teinud ja nüüd põllumajandust digitaliseeriva eAgronomi suureks kasvatamist juhtiv Kristjan Luha valgustas neid.
Kristjan Luha töötas Nike´is ligi 20 aastat ja kandis tiitlit asepresident. Millised on silmapaistva karjääri need tahud, millest väga ei räägita, seda selgitas ta Äripäeva Raadio saates "Juhi jutud".
  • Kristjan Luha töötas Nike´is ligi 20 aastat ja kandis tiitlit asepresident. Millised on silmapaistva karjääri need tahud, millest väga ei räägita, seda selgitas ta Äripäeva Raadio saates "Juhi jutud".
  • Foto: Liis Treimann
Toome ära mõned teemad, millele ta saates „Juhi jutud“ tähelepanu juhtis. Lisaks on saates juttu sellest, mida ta Nike´i asepresidendina tegi, kuidas maailma ühte silmapaistvamasse firmasse tööle saada ja seal kõrget karjääri teha ning tema plaanidest eAgronomis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 13:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele