Ettevõtja kriisiaastast: parim aeg oma selgroo tugevdamiseks
Ettevõtja Vivian Unt, kes peab Tallinna vanalinnas kingapoodi ja kes on arendanud välja oma brändi Vivian Vau, rääkis hommikuprogrammis, kuidas väikepood koroonakriisiga on kohanenud ja milliseid leidlikke lahendusi leidnud.
Tallinna vanalinnas Vivian Vau kingapoodi pidav Vivian Unt rääkis hommikuprogrammis, kuidas keeruline aasta on olnud parim aeg selgroo ja vaimu tugevdamiseks.
Foto: Vivian Vau
Ta jagab saatusekaaslastest kuulajatele nippi, kuidas temal on õnnestunud säilitada optimism isegi siis, kui ümbritsev tekitab täielikku masendust.
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.