• OMX Baltic0,06%292,61
  • OMX Riga−0,11%909,84
  • OMX Tallinn−0,4%1 943,47
  • OMX Vilnius0,36%1 252,66
  • S&P 500−0,38%6 714,59
  • DOW 30−0,2%46 602,98
  • Nasdaq −0,67%22 788,36
  • FTSE 1000,05%9 483,58
  • Nikkei 225−0,36%47 778,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%95,32
  • OMX Baltic0,06%292,61
  • OMX Riga−0,11%909,84
  • OMX Tallinn−0,4%1 943,47
  • OMX Vilnius0,36%1 252,66
  • S&P 500−0,38%6 714,59
  • DOW 30−0,2%46 602,98
  • Nasdaq −0,67%22 788,36
  • FTSE 1000,05%9 483,58
  • Nikkei 225−0,36%47 778,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%95,32
  • 02.06.23, 11:01

Tallinna Vees 16 aastat töötanud juht: mul ei ole olnud aega aktsiaid osta

Tallinna Vee juht Aleksandr Timofejev ei ole küll ettevõtte aktsionär, aga peab heaks ideeks töö tasustamist aktsiaoptsioonides.
Tallinna Vee juht Aleksandr Timofejev aktsionäride koosolekul.
  • Tallinna Vee juht Aleksandr Timofejev aktsionäride koosolekul.
  • Foto: Liis Treimann
Timofejev rääkis Äripäeva raadio reedeses hommikuprogrammis kõlanud intervjuus, et kuigi ta on töötanud Tallinna Vees 16 aastat, siis pole ta veel ise jõudnud ettevõtte aktsiaid osta, sest tegeleb pigem "ettevõtte väärtuse kasvatamise ja igapäevaste küsimustega, mis on seotud Tallinna Veega". Timofejev tunnistas, et tal ei ole ka ühegi teise ettevõtte aktsiaid.

Seotud lood

Börsiuudised
  • 01.06.23, 13:40
Tallinna Vee juhid jäävad ettevõtte miljonitesse ulatuvatest dividendidest ilma
Tallinna Vee aktsionärid kinnitasid 6,6 miljoni euro suuruse dividendi, mis aktsia kohta teeb 0,33 eurot. Dividendide väljamaksmise poolt oli sealjuures 99,9% koosolekul esindatud häältest.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.10.25, 16:18
Mis pidurdab elektromobiilsust ja millised on elektriautode laadimisvõimalused? Eksperdi hinnang
Igapäevaselt võib teedel kohata üha rohkem elektriautosid ning praegu on Eestis registreeritud juba üle 10 000 elektrisõiduki. Mõned valdkonna eksperdid prognoosivad isegi, et aastaks 2030 võib elektriautode arv ulatuda 70 000-ni. Tuleb arvestada ka sellega, et alates 2035. aastast ei müüda Euroopas enam sisepõlemismootoriga autosid. Elektrienergia tarbimise hüpe on vältimatu ning spetsialistid kutsuvad juba praegu kinnisvaraarendajaid ja äripindade haldajaid selleks valmistuma.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele