• OMX Baltic0,00%299,53
  • OMX Riga0,27%890,79
  • OMX Tallinn−0,11%2 061,27
  • OMX Vilnius−0,1%1 206,33
  • S&P 5000,54%6 297,36
  • DOW 300,52%44 484,49
  • Nasdaq 0,75%20 885,65
  • FTSE 1000,52%8 972,64
  • Nikkei 225−0,22%39 813,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%90,62
  • OMX Baltic0,00%299,53
  • OMX Riga0,27%890,79
  • OMX Tallinn−0,11%2 061,27
  • OMX Vilnius−0,1%1 206,33
  • S&P 5000,54%6 297,36
  • DOW 300,52%44 484,49
  • Nasdaq 0,75%20 885,65
  • FTSE 1000,52%8 972,64
  • Nikkei 225−0,22%39 813,24
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%90,62
  • 16.06.25, 14:00

Kliendi vajadustest lähtuv lisamüük – kuidas asja õigesti teha

Kliendi jaoks on probleemi lahendamine kõige tähtsam – see, kes vajalikku teenust osutab, on teisejärguline. See on vaid üks kasulikest mõtetest, mis kõlas saates “Teeninduse teejuht”, kus keskendutakse lisamüügile ja selle muutuvatele praktikatele.
Tele2 Eesti ärikliendi müügivaldkonna juht Gert Karu ja Primendi IT‑teenuste ärikonsultant Edik Must.
  • Tele2 Eesti ärikliendi müügivaldkonna juht Gert Karu ja Primendi IT‑teenuste ärikonsultant Edik Must.
  • Foto: Äripäev
Saate fookuses on küsimus, kuidas teha täiendavat müüki nii, et see looks väärtust, mitte ei kahjustaks teeninduskogemust. Oma kogemusi jagavad Tele2 Eesti ärikliendi müügivaldkonna juht Gert Karu ja IT-firma Primend IT‑teenuste ärikonsultant Edik Must.
Gert Karu rõhutab vajaduspõhisuse ja vastutustundlikkuse rolli müügis: „Kaardistamine on edu pant. Mida paremini me klienti tunneme, seda täpsemaid soovitusi saame anda.“ Must lisas, et Primendi lisamüük põhineb põhjalikul analüüsil ja usaldusel: „Klient ei peaks aru saama, kes teenust pakub. Oluline on, et probleem saab lahendatud.“
Saates käsitletakse ka andmepõhise müügi ja tehisintellekti kasvavat rolli, müügitiimi ja teeninduse koostööd ning klientide muutuvat ostukäitumist. Mõlemad saatekülalised tõdevad, et edukas täiendav müük algab hästi toimivast baasteenusest ja läbipaistvast suhtlusest. Praktiliste soovitustena toovad nad välja vajaduse luua süsteemne lisamüügi strateegia ja panustamise kliendiandmete haldusesse.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Saadet juhib kaubandus.ee juht Maarit Eerme.
Kliendi vajadustest lähtuv lisamüük – kuidas asja õigesti teha
00:00

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 30 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele