• OMX Baltic0,64%267,97
  • OMX Riga−0,47%878,22
  • OMX Tallinn0,78%1 713,13
  • OMX Vilnius0,52%1 039,38
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,00%8 286,95
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,84
  • OMX Baltic0,64%267,97
  • OMX Riga−0,47%878,22
  • OMX Tallinn0,78%1 713,13
  • OMX Vilnius0,52%1 039,38
  • S&P 5000,56%6 032,38
  • DOW 300,42%44 910,65
  • Nasdaq 0,83%19 218,17
  • FTSE 1000,00%8 286,95
  • Nikkei 2250,8%38 513,02
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%111,84
  • ST
  • 02.05.17, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Katusekeskus – esimene valik kõigis katusega seotud küsimustes

Ei ole maailmamastaabiski tavaline nähtus, et teras­katusetootja hakkab oma salongis müüma kivi-, eterniit- ja bituumenkatuseid ning jagama nõu erinevate katusetarvikute teemal. Aga nüüdseks on see algatus end tõestanud ning Ruukki Expressi katusekeskus on populaarne valik nii era- kui ka äriklientide seas.
Ruukki Expressil on üle 40 teeninduskeskuse Soomes, Rootsis, Eestis, Lätis, Leedus, Poolas ja Slovakkias.
  • Ruukki Expressil on üle 40 teeninduskeskuse Soomes, Rootsis, Eestis, Lätis, Leedus, Poolas ja Slovakkias. Foto: Ruukki Products AS
Tööriistade puhul on Ruukki Expressi katusekeskustes müügil erinevad profitööriistad ning samuti on korralik laoseis tarvikuid alatest naeltest ja kruvidest kuni vihmaveesüsteemideni.
„Tänapäeva inimesed otsivad niikuinii iga neid huvitava teema kohta internetist infot, kuid paraku võib erinevatest foorumitest ja lehekülgedelt saada väga moonutatud pildi. Seetõttu otsustasimegi 2013. aastal avada teeninduskeskuse nii era- kui ka äriklientidele, kes on huvitatud adekvaatsest teabest erinevate kvaliteetsete katusetoodete ja töövahendite kohta,“ räägib Ruukki Products ASi piirkonna müügijuht Kristjan Õsso.Kui varem said eraisikud Ruukki tooteid osta vaid edasimüüjate kaudu, siis neli aastat tagasi astuti klientidele samm lähemale ning otsustati hakata oma tooteid tutvustama ka otse. Lisaks kaasati konkurendid ja koostööpartnerid, et koos pakkuda kliendile õiget teavet ka teiste võimaluste kohta ning aidata teha parim valik.„Väga huvitav on kuulata, mida inimesed arvavad erinevatest materjalidest. Kindlasti ei maksa karta, et teraskatusetootjana suruksime klientidele oma valikuid peale – nii see ei ole, sest oleme koolitatud ka tutvustama teisi materjale ning kes tuleb kivikatust ostma, see selle ka saab,“ kinnitab Õsso.„Meie tarnijad, projekteerijad ja tarvikutemüüjad toetavad meid igati ja kui klient tellib näiteks bituumen­katuse lahenduse, anname tarnijale mõõdud ning ta ise arvutab välja õiged kogused. Samuti saab meie kaudu pöörduda katusematerjalide müüjate poole, kui ostjal on huvi oma spetsiifilistele küsimustele vastuseid saada. Kliendi eelis on see, et ta saab kõige katuseid puudutava kohta vastused ühest kohast.“Ruukki Expressi katusekeskus aitab ka insenertehnilise abiga näiteks erinevate katusesõlmede lahendamisel ning samuti edastatakse katusekatte paigaldusabi erinevate professionaalsete paigaldajate kaudu. Populaarsed on klientidele suunatud talvised demo­päevad, kuhu kaasatakse samuti tarnijad ja partnerid näiteks soojustuse-, värvi- ja puidumüüjate hulgast. Lisaks on läbi viidud katuse­aknapaigalduse ja soojustamise töötubasid ning kutsu­tud tööriistamüüjad uusi seadmeid näitama.
Katusekeskus aitab ka insenertehnilise abiga erinevate katusesõlmede lahendamisel ning samuti edastatakse katusekatte paigaldusabi erinevate professionaalsete paigaldajate kaudu.
  • Katusekeskus aitab ka insenertehnilise abiga erinevate katusesõlmede lahendamisel ning samuti edastatakse katusekatte paigaldusabi erinevate professionaalsete paigaldajate kaudu. Foto: Ruukki Products AS
Tööriistade puhul on Ruukki Expressi katusekeskustes müügil erinevad profi­tööriistad ning samuti on korralik laoseis tarvikuid alates naeltest ja kruvidest kuni vihmaveesüsteemideni. „Meile on oluline, et inimene saaks õige asja õiges mõõdus, et teenindus oleks kiire ja mugav ning klient päeva lõpuks nii toodete kui ka meie teenindusega rahul,“ räägib Õsso, lisades, et teenuseid ja tooteid lisandub vastavalt klientide soovidele. Just sel põhjusel alustas Ruukki mõned aastad tagasi ise kvalifitseeritud ehitus- ja hooldustööde pakkumist. Pole palju ettevõtteid, mis haldavad tervet tooteahelat alates rauamaagi kaevandamisest ja tootmisest kuni katusepaigaldusabi pakkumise ja kvaliteedikontrolli teostamise ning ehitusjärelevalve nõustamiseni.Ruukki Expressi katusekeskuse koostööpartnerid: Velux ja Roto (katuseaknad), Benders ja Monier (kivikatused), Schiedel ja TONA (moodulkorstnad), Eternit Baltic (eterniitkatused), Katepal ja Icopal (bituumensindelkatused), SFS intec (kinnitustarvikud), Freund, Bahco, Midwest, Malco, Hultafors ja KAPRO (käsitööriistad) ja Makita (elektritööriistad). Ruukki Expressil on üle 40 teeninduskeskuse Soomes, Rootsis, Eestis, Lätis, Leedus, Poolas ja Slovakkias.Ruukki on spetsialiseerunud energiatõhusate hoonete- ja ehituslahenduste tootmisele ja müügile, fookusega Põhja- ja Ida-Euroopale. Ettevõttel on ligikaudu 2500 töötajat ja tooteid valmistatakse 15 tehases üle Euroopa. 2016. aasta müügi netokäive oli kokku 5,305 miljardit Rootsi krooni ehk ligi 556 miljonit eurot, millest Eestis paikneva äriüksuse käive oli 50 miljonit eurot.
Ruukki on SSAB allüksus. SSAB on Põhjamaades ja Põhja-Ameerikas paiknev teraseettevõte, mis tegutseb rohkem kui 50 riigis ning mille aktsiad on noteeritud Nasdaq Stockholmi börsil ja Nasdaq Helsingi börsi lisanimekirjas.Rohkem infot Ruukki Expressi pakkumiste ja teenuste kohta kodulehelt www.ruukki.ee ja kell 8–16.30 tasuta lühinumbrilt 1914 (teenindamine eesti ja vene keeles).
Ruukki Expressil on üle 40 teeninduskeskuse Soomes, Rootsis, Eestis, Lätis, Leedus, Poolas ja Slovakkias. / Ruukki Products AS
6 fotot
  • Ruukki Expressil on üle 40 teeninduskeskuse Soomes, Rootsis, Eestis, Lätis, Leedus, Poolas ja Slovakkias. / Ruukki Products AS

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 13:49
Mikrokraadiprogramm, täiendusõpe, avatud õpe – mis need on?
Tallinna Ülikooli mikrokraadiprogrammidest, täiendusõppest ning avatud õppest räägib lähemalt Tallinna Ülikooli koolitus- ja konverentsikeskuse avatud õppe peaspetsialist Marge Kõrvits.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele