Kütuseturul lahvatas aastate suurim hinnasõda. “See on psühholoogiline kurnamine.”
Kütuseturul toimub kurnamissõda: ühed kütusemüüjad pakuvad turul eriti madalat hinda ning teised jälgivad kullipilguga, kui kaua peavad esimesed hinnasõjas vastu.
Saksamaa kütuseturul juhtus 2000. aastate alguses midagi sarnast nagu praegu Eestis, kui väiksemad ketid läksid n-ö säästukontseptsiooni ellu viima ning viilisid kulud väga õhukeseks. „Tulemus on see, et täna Saksamaal sisuliselt ükski tankla mingeid lojaalsust ei paku,“ ütles Alexela juhatuse liige Tarmo Kärsna.
Kütuseturul on tekkinud volatiilne olukord, kus päeva sees võib tanklas müüdava bensiini või diislikütuse hind nii tõusta kui ka langeda 10 senti liitri kohta, ütles Terminali tanklaketi juhatuse liige Alan Vaht.
Konkurentsiamet on nüüdseks päris põhjalikult kütuseturgu uurinud ning eelkõige jaeturul ei ole põhjust arvata, et toimuks konkurentsi kahjustavat tegevust, rääkis konkurentsiameti peadirektor Evelin Pärn-Lee saates “Kuum tool”.
Konkurentsiamet vaatleb kütuseturgu kolmel suunal, aga seniseid andmed nähes ei ole veel tuvastanud kütusekartelli, ütles konkurentsiameti juht Evelin Pärn-Lee.
Ainult 26% töötajatest nõustub, et nende praegune töökeskkond aitab neil teha parimat tööd. See šokeeriv number Gensler 2025 uuringust peegeldab kõige fundamentaalsemat muutust töömaailmas: kontor ei ole enam koht, kuhu peab tulema, vaid sihtkoht, kuhu tahetakse tulla.