Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis
disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka
koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

- Hable juht ja asutaja Otto Jaansoo.
- Foto: Hable
“Hea veebileht peab olema selge struktuuriga, laadima kiiresti ja olema mobiilis laitmatu", räägib
Otto Jaansoo raadiosaates “Password.” Ta selgitab põhjalikult, kuidas tellija ja agentuuri koostöös head veebilehte luua. “AI- ajastu veebilehe puhul on ka oluline luua selline lehe struktuur, et näiteks ChatGPT suudaks sinu lehelt infot leida. Mõneti on see sarnane klassikalise SEO-ga, kuid on ka mitmeid erinevusi".
Otto Jaansoo arvates on "hea" veebilehe kriteeriumid järgmised:
- selge struktuur, kiire laadimine, mobiilis laitmatu
- emotsioon ja “wow”, mis jääb meelde
- brändi stiili järgmine
- AI jaoks kohandatud info struktuur
Saates on juttu ka sellest, et veebilehte uuendades ei pea kõike nullist uuesti alustama, tihti saab hakkama ka lihtsama facelift-iga. Lisaks räägitakse, kuidas valida agentuuri ning millal animatsioon ja video päriselt aitavad. Miks LLM-ide ajastul on lehel rohkem võrreldavat infot vaja, ning miks “Põhjamaine lihtsus” võib just eksportturgudel eristuda.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Saadet juhib Hando Sinisalu, saadet saad kuulata siit:
Hea veebileht peab looma emotsiooni
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!