• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5001,15%6 046
  • DOW 301,09%42 659,2
  • Nasdaq 1,55%19 707,22
  • FTSE 1000,43%8 888,67
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,12
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5001,15%6 046
  • DOW 301,09%42 659,2
  • Nasdaq 1,55%19 707,22
  • FTSE 1000,43%8 888,67
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,12
  • 25.02.24, 13:10

Cateringi TOP: konkurents turul on tihe ja kliendid ettevaatlikud

Cateringi TOPis olevate ettevõtte esindajad ütlevad, et konkurents turul on tihe ja väljakutse on hinna-kvaliteedi tasakaalu leidmine.
Fotol on Ribe cateringi meeskond presidendipaariga. Ribe on seekordses cateringi TOPis teisel kohal.
  • Fotol on Ribe cateringi meeskond presidendipaariga. Ribe on seekordses cateringi TOPis teisel kohal.
  • Foto: erakogu
Nii Põhjala Catering kui ka Ribe Catering kasvatasid möödunud aastal müügitulu. “Meie kaubamärk on jätkuvalt kvaliteetne ja armastatud – suures plaanis läks meil eelmisel aastal kenasti,” ütleb Põhjala Cateringi tegevjuht Jüri Lakspere ja lisab, et nende jaoks oli tegu investeerimisaastaga – ehitasid juurde lao- ja kontoripindasid ja suurendasid seadmete võimekust.

Seotud lood

Uudised
  • 24.02.24, 15:58
Majutajate TOPi võitja: broneeringuid tehakse järjest enam viimasel minutil
Majutusasutuste pingereas kõrgetele kohtadele jõudnud Metropol Hoteli (Haveli Invest) ja Nelijärve Puhkekeskuse esindajad räägivad edu tagamaadest ja väljakutsetest.
TOP
  • 18.02.24, 06:00
Restoranide TOP: kliendid voorivad ja maksavad hästi
Edetabelis 129 ettevõtet!
Toitlustusettevõtete edetabeli esikolmik nimetas eelmise aasta väga heaks ja vaatab 2024. aastale peale positiivse pilguga: inimesed käivad väljas söömas ning on ka valmis kvaliteedi eest maksma.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele