• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,55%39 765,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,55%39 765,46
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • 13.11.95, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Raudtee tänu

Ühes hiljutises telesaates toodi välja, et kaubarongide liikumise pealt teenitud rahast kulub aastas 80 miljonit krooni reisirongiliinide doteerimiseks. Tundub, et rongiga sõitvad inimesed ei peagi piletit ostma, Eesti Raudtee teeb neile välja.
Oma teenistusajast N armees on meelde jäänud kõnekäänd -- seal, kus lõpeb inimmõistus, algab raudtee. Ei usu, et raudteeasjandusega tegelevad mõistuseta olendid, kuid Eestimaa raudteedel pole märgata ka midagi sellist, mis viitaks uuendustele, kliendisõbralikkusele, püüdele sotsialismiaegsest raudteesüsteemist paremini toimida. Ainult autojuhtide, jalakäijate, mootorratturite ja hobuveokijuhtide süüks on küll raske panna kümneid traagiliselt lõppenud õnnetusi raudteeülesõidukohtadel.
Sellisel taustal tundub üsna tobe ja isegi küüniline Eesti Raudtee võimas rahakulutusaktsioon, mis seisneb meie kõigi tänamises selle eest, et me veel rongi alla pole jäänud. Vägisi jääb mulje, et Eesti Raudtee pakub igal õhtul teleekraanilt oma reklaamklippi vaid iseenda ja rahulolematute rahustamiseks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Profülaktika on tunduvalt parem kui tagajärgedega maadlemine, aga meie raudteeisad on profülaktikaga pisut hiljaks jäänud. Tellimistööna mõjub Pühapäevalehes meedialeheküljel avaldatud «Kõnekas manitsus», kus leitakse, et Eesti Raudtee reklaamklipp tekitab vaatajais positiivse impulsi. Oleks hoopis positiivsem, kui riigiettevõte Eesti Raudtee maksumaksjate raha raudteeülesõidukohtade paremaks märgistamiseks ja remondiks kulutaks, mitte aga reklaamiagentuure sadade tuhandete kroonidega ei toidaks.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 24 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele