Seekordne karilesõit oli firmale üheksakümnendate aastate jooksul juba viies, samas kui konkureerivat Viking Line'i on samasugune õnnetus tabanud vaid korra.
Kolmapäevaõhtune karilejooksmine Värmdö lähistel oli Silja Symphonyle teine avarii -- esimene kord sai alus kergemaid kahjustusi 1992. aastal.
Alus on kindlustatud Soomes, kindlustusfirmad Pohjola, Sampo ning laevafirmade vastastikuse kindlustuse selts Mariehamnis kannavad igaüks ühe kolmandiku riskist, seda nii kaskokindlustuse kui katkestuskindlustuse osas.
Kavade järgi jõuab alus omal jõul Nordsjö dokki Helsingist ida pool. Siin asus kuni üheksakümnendate aastate keskpaigani Valmeti laevaehitustööstus, mis nüüdseks on suletud. Silja Symphony suurusele laevale sobiv dokk on aga endiselt alles. Samasse dokki pukseeriti ka Siljale kuuluv pooluppunud Silja Albatross, mis jooksis karile 1994. aastal Soome lõunarannikul. Silja Symphony vigastused ei ole suured ning alus peaks liinile naasma järgmise nädala lõpus, mil Soome koolides algab talvine spordivaheaeg. DI