• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,6%6 640,13
  • DOW 300,34%46 172,52
  • Nasdaq 1,09%22 504,15
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,6%6 640,13
  • DOW 300,34%46 172,52
  • Nasdaq 1,09%22 504,15
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 23.04.96, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rootsi laevafirma Nordström & Thulin kahjum kahanes

Majandusnäitajates sisalduvad ka 30. juunil N&Tga ühendatud tankerifirma Nord Jahre Tankers majandusnäitajad.
N&T teatas, et tanker- ja kuivlastivedude kahjum oli esimeses kvartalis 24 miljonit Rootsi krooni ja praamiliikluse kahjum 10 miljonit Rootsi krooni.
Käibe juurdekasv oli 256 miljonit Rootsi krooni, võrreldes 188 miljoni dollariga möödunud aasta samal ajal.

Artikkel jätkub pärast reklaami

31. märtsil oli firma likviidsus alanenud 1995. aasta lõpu 648 miljonilt kroonilt 619 miljonile Rootsi kroonile.
N&T hinnangul oli tankerite tulu esimeses kvartalis 18 500 dollarit päevas ja kuivlastilaevade tulu 14 800 dollarit päevas.
Praamifirmade Gotlandslinjen ja EstLine tulemused vastasid normaalsetele hooajanäitajatele.
N&T president Ronald Bergman ütles, et esimese kvartali majandusnäitajate põhjal on alust vaadata tulevikku optimistlikult ning et tänavune aasta peaks tule- ma parem, kui oli 1995. aasta.
Tankervedude turg peaks tugevnema aasta teisel poolel ning kuivvedude osas on oodata paranemist sügisel. Bergmani hinnangul peaksid ka praamid tänavu kasumit tootma.
N&T lõpetas eelmise aasta 111,8 miljoni Rootsi krooni suuruse kasumiga, mida ta seletas halbade tingimustega tankervedude turul ja tagasilöögiga praamivedude osas pärast Estonia katastroofi 1994. aastal. BNS

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele