Artikkel
  • Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tarbijaid tuleb motiveerida

    Eriti motiveerib tarbijat võimalus koos meelepärase pisitootega saada endale ka kodutehnikat ja näiteks käekella.

    Selleks, et saada rulluiske, sõiduautot, värviteleviisorit, käekella või kummimadratsit, ei pruugi enam poodi minna. Ihaldatavaid asju on tarbijale nõus autasuks andma suur osa firmasid, tingimusel, et nende toodet kordki proovitakse ning sellest õigesse kohta kirja teel teada antakse.
    Nii võib kindlat shokolaadi süües saada televiisori, alkoholi tarbides soojale maale turismireisile, sigarette suitsetades erinevatele rockifestivalidele, ajalehti tellides sõiduauto, sõõmu karastusjooki ning mobiili.
    ASi Jungent turundusdirektor Kait Liinev ütleb, et tarbijakampaania peamine eesmärk on tõsta tarbija motiveeritust kauba ostmisel, suurendades seeläbi toote läbimüüki ning saades samal ajal kupongide näol otsest vastukaja tarbijalt.
    Suve alguses alustas Jungent koostöös Philips Eesti ASiga kolmekuulist Summermargariini tutvustavat tarbijakampaaniat. Kahe paki ostja võis saada Philipsi värviteleviisori või kodumasina omanikuks.
    Vastukajaga on turundusdirektor oma sõnade kohaselt väga rahul -- täidetud küsitluskuponge saabus üle 12 000. Auhindu oli 63, nendest kolm värviteleviisorit.
    Tegemist pole rekordilise vastukajaga, kuna Chupa Chupsi pulgakommi kampaania kogus vastuseid ligi 20 000.
    Tavaliselt õnnestuvadki just lastele suunatud tootekampaaniad paremini, kuna lapsi on kergem pilkupüüdva mänguga kaasa tõmmata, räägib Liinev. Hästi haakuvad kampaaniaga ka maakondades elavad inimesed.
    Prince'i sigarettide kampaania organiseerimisega seotud Erkki Tuisk, kes töötab reklaamifirmas Zavod, tunnistab, et tarbija aktiivsus kampaaniates kaasalöömise osas ületas kõik firma ootused.
    Reklaamis igale sigaretiploki ostjale lubatud käekellad lõppesid müügipunktides otsa enne planeeritud tähtaega, põhjustades kellajahtijate hulgas nurinat.
    Sinebrychoff kutsub läbi suve «sanga tõstma», lubades parimatele preemiaks Adidase spordivarustust ja Ray-Bani päikeseprille. Õllesõpru, kes joogile lisaks taotlesid juunikuu jooksul ka lubatud «jahedaid silmavarje», leidus kampaania taga seisva reklaamifirma Vatson & Vatson omaniku Rain Teimanni ütlusel 4000.
    Teimanni sõnul paigutab suur osa jäätise, karastusjookide, õlle jt suviste kaupade tootjaid umbes 40% reklaamirahast tarbijavõistluste korraldamisele.
    ASi Foodimpex avalike suhete juht Peep Saaren räägib, et firma korraldas suvel esimest korda Bacardi ja Martini kaubamärgiga seotud kampaania, kus pudeli jooki ostnud inimene võis loosimise tulemusel võita peaauhinnaks turismireisi soojale maale.
    Pudeliga kaasa saadud talongi täitis paar tuhat inimest. Saaren tunnistab, et mõnevõrra mindi alt kampaania kestvuse valikuga. «Martini kampaania kestis vaid maikuu vältel,» sõnab Saaren. «Kuigi toote läbimüük suurenes, hakkas vastukaja meieni jõudma alles peale kampaania lõppu.»
    Rain Teimanni ütlusel piisab ühe tarbijakampaania kestvuseks kuust täiesti, kuna kulud selle läbiviimisel kujunevad suuremaks kui tavalisel reklaamikampaanial.
    Kait Liinevi sõnul ei sõltu see, kui aktiivseks osutub tarbija, kampaania pikkusest. «Kampaania õnnestumine sõltub infokanalite valikust ja reklaamimise aktiivsusest,» kinnitab ta.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Päästerõngas kõigile ei päästa kedagi
Globaalsete sündmuste mõjul näeme riigikapitalismi enneolematut esilekerkimist majanduses, aga see on hukatuslik rada, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Globaalsete sündmuste mõjul näeme riigikapitalismi enneolematut esilekerkimist majanduses, aga see on hukatuslik rada, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Nüüd on see siis käes – Eesti kinnisvaraturul hakkab kuk ..., tähendab, juhtuma
Kinnisvaraturg on jõudnud kauaoodatud korrektsiooni algusesse. Kiirustada ei maksa, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kinnisvaraturg on jõudnud kauaoodatud korrektsiooni algusesse. Kiirustada ei maksa, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Finantsinspektsioon tegi Coop Pangale ettekirjutuse
Finantsinspektsioon tegi Coop Panga gruppi kuuluvale kahele ettevõttele ettekirjutuse, mille järgi tuleb Coop Pangal täiustada krediidiriski juhtimist ja kontrollimist ning Coop Finants peab suuremat tähelepanu pöörama klientide krediidivõimelisuse hindamisele ning muutma sellega seoses oma sisemisi protseduure, selgub täna avaldatud Finantsinspektsiooni pressiteatest.
Finantsinspektsioon tegi Coop Panga gruppi kuuluvale kahele ettevõttele ettekirjutuse, mille järgi tuleb Coop Pangal täiustada krediidiriski juhtimist ja kontrollimist ning Coop Finants peab suuremat tähelepanu pöörama klientide krediidivõimelisuse hindamisele ning muutma sellega seoses oma sisemisi protseduure, selgub täna avaldatud Finantsinspektsiooni pressiteatest.
Reaalajas börsiinfo
Lemeks teenis möödunud aastal rekordilise käibe ja kasumi
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Möödunud aastal oli Lemeks ASi käive 193 miljonit eurot, mis oli 61% suurem tunamullusest käibest. Hea aasta põhjus oli ettevõtte juhatuse esimehe Jüri Külviku sõnul selles, et koroona ajal kulutamata jäänud raha investeeriti Eestis ja Euroopas kodude uuendamisse, mis tõi kaasa puidust toodete müügi hüppelise kasvu.
Pereettevõtja: tippjuhtimine on nagu matšeetega võsas raiumine
Tippjuhtimist peetakse üksildaseks ja kuigi võib ju konsulteerida parimate nõuandjatega, siis otsuse, karmi või hea, peab langetama siiski tippjuht ise, leiab pereettevõtja Aigar Pindmaa.
Tippjuhtimist peetakse üksildaseks ja kuigi võib ju konsulteerida parimate nõuandjatega, siis otsuse, karmi või hea, peab langetama siiski tippjuht ise, leiab pereettevõtja Aigar Pindmaa.
Azovstali omanik plaanib Euroopasse terasetehast
Uudistest kõigile tuntuks saanud Azostali tehase omanikfirma Metinvest tahab rajada Euroopasse Ukraina rauamaagi töötlemise tehase.
Uudistest kõigile tuntuks saanud Azostali tehase omanikfirma Metinvest tahab rajada Euroopasse Ukraina rauamaagi töötlemise tehase.
Trind Ventures käivitas 55miljonise riskifondi
Tallinnas asuv riskikapitalifondide valitseja Trind Ventures teatas 55 miljoni eurose kogumahuga fondi käivitamisest, mis hakkab investeerima tehnoloogia idufirmadesse Balti riikides ja Põhjamaades.
Tallinnas asuv riskikapitalifondide valitseja Trind Ventures teatas 55 miljoni eurose kogumahuga fondi käivitamisest, mis hakkab investeerima tehnoloogia idufirmadesse Balti riikides ja Põhjamaades.
Raadiohommikus: langeval aktsiaturul paistavad ostukohad
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis räägime musta meeleollu langenud aktsiaturust ja kütuseturu seisust.
Äripäeva raadio teisipäevases hommikuprogrammis räägime musta meeleollu langenud aktsiaturust ja kütuseturu seisust.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.