Peep Põldsam ütles, et pool messi väljapanekutest on suunatud telekommunikatsiooni vallas tegutsevatele professionaalidele ja teise osa moodustab kodutehnika. Lisaks side- ja sidetehnika firmadele on esindatud ka teleprogrammide tootjad.
Sidevaldkond on Põldsami sõnul kulukas ala, mistõttu on esinejate seas palju suuri rahvusvahelisi kontserne.
Eesti Mobiiltelefoni turundusdirektor Urmas Kõiv ütles, et tema ettekujutuse järgi on messil osaleval mobiilsidefirmal kolm sihtgruppi: firmad, kes tulevad messilt otsima uut oma sidevõimaluste parandamiseks; eraisikud, kes valivad endale telefoni, ja messil osalevad spetsialistid ja äripartnerid.
Eesti Mobiiltelefoni messil osalemiseks tehtavad kulutused on Kõivu sõnul samas suurusjärgus keskmiseks reklaamikampaaniaks kulutatavaga. Teist korda toimuva messi käibeks on Peep Põldsami sõnul planeeritud kolm miljonit krooni.
Lisaks Telagile on messikorraldusega seotud ka VELA Sidetehnika.
Eesti Näituste uues paviljonis ja moodulhallis ligi 3000 m² paiknevast messist on planeerinud osa võtta 70 firmat.