Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Estonian Airi hinnapoliitika muutub

    Me oleme 1991. aastast saadik hoidnud eestlaste jaoks madalamat hinda. Need piletid olid alguses odavad nii turistidele kui ka ärimeestele, kuid nüüd on need jäänud odavaks ainult ärimeestele, rääkis Leis. «Tulevikus me kaotame nn eestlase hinna, kuna see ei ole normaalne nähtus.»
    Sellest tulenevalt peavad Leisi sõnutsi äriklassi reisijad mõne aja pärast ostma sama hinnaklassi pileti Estonian Airi reisidele, mis on näiteks sama klassi Lufthansa reisidel. «See vahe on küllalt märkimisväärne,» lausus ta äriklassi pileti hinna tõusu kommenteerides. Turistiklassi reisijatele jääb Leisi sõnul pileti hind samaks.
    Leis lausus, et praegu ei ole Estonian Airil klientidele pakkuda mingit boonusprogrammi, kuid see on plaanis välja töötada. «Et tihedamini reisivad ärimehed saaksid teistsuguseid soodustusi,» selgitas ta. Tema sõnul on peamine kriteerium see, et Estonian Airi konkurentsivõime ei langeks võrreldes teiste lennukompaniidega.
    Reisibüroo Wris tegevdirektor Erki Urva lausus, et temani jõudnud informatsiooni kohaselt võivad järgmise aasta alguses tõusta tsharterlendude hinnad.
    Leis lausus, et tsharterreisi hinna kujundab kliendi jaoks eelkõige reisibüroo, mitte lennukompanii. Küll aga kinnitas ta, et lendamise hind tsharterreisi puhul tõepoolest kallineb, kuna seni kasutatud hinna arvestamise meetod ei ole arvesse võtnud kõiki kulusid. «Otsekulud peavad kõik kaetud olema ning mingi marginaal peab üle jääma ka brutokasumiks, mis peab katma üldkulusid ja tooma tulu lennufirmale,» selgitas ta tsharterreiside kallinemise põhjusi.
    Lennukompaniide Estonian Air ja KLM vahel sõlmitud uute kokkuleppehindade tulemusena tõusid juulis Kanadasse lennu piletite hind kolmandiku võrra.
    Varem maksis Estonian Airiga Kanada linnadesse Montreali ja Torontosse ning sealt tagasi lendamine aasta läbi 680 dollarit. Nüüd tuleb kõrghooajal (14. juuni--15. september ja 13. detsember--12. jaanuar) maksta Toronto edasi-tagasi lennukipileti eest 1120 dollarit, muul ajal 865 dollarit.
    Estraveli müügiinstruktor Anders Vrager lausus, et Estonian Airi pakutavad hinnad olid seni võrreldes teiste lennukompaniide samadesse kohtadesse pakutavate lendude hindadega madalamad. Näiteks Lufthansa reis Torontosse maksis tema sõnul juba varem 9700--11 000 kr.
    Vrager tõdes, et kuu aja jooksul pärast hinnamuutust 8. juulil lasti Kanada pileteid müüa vana hinnaga, kui need olid ammu ette tellitud.
    Tema sõnul ei ole hinnatõusust tingitud kallimatest piletitest äraütlemisi seni eriti ette tulnud.
    Leisi sõnul tehakse praegu aktiivset tööd, et laiendada nende lennukompaniide arvu, kellega sõlmida kokkuleppehinnad. Suurimad koostööpartnerid on British Airways ning KLM. Praegu on kokkuleppehindade lepingu pikendamise üle läbirääkimised pooleli ka SASiga.
  • Hetkel kuum
Teadlasest poliitik: Bolt las lobistab – õigesti teeb!
Ettevõtete konkreetsete ettepanekutega lobitöö on tugeva demokraatliku kodanikuühiskonna tunnus, mis viib mõistliku kompromissini – Bolti tegevust tuleb seega kiita, kirjutab kliimateadlane Annela Anger-Kraavi (Parempoolsed).
Ettevõtete konkreetsete ettepanekutega lobitöö on tugeva demokraatliku kodanikuühiskonna tunnus, mis viib mõistliku kompromissini – Bolti tegevust tuleb seega kiita, kirjutab kliimateadlane Annela Anger-Kraavi (Parempoolsed).
Dividend, mille kolmandat korda ära põlgan
Kuigi kasvunumbrid on kenad ning dividenditootlus Balti börsidele omaselt viisakas, jään ka seekord – juba kolmandat korda – DelfinGroupi aktsiapakkumisest kõrvale. Ilusate numbrite kõrval näen lihtsalt muid, eriti omanikega seotud riske.
Kuigi kasvunumbrid on kenad ning dividenditootlus Balti börsidele omaselt viisakas, jään ka seekord – juba kolmandat korda – DelfinGroupi aktsiapakkumisest kõrvale. Ilusate numbrite kõrval näen lihtsalt muid, eriti omanikega seotud riske.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Ühest Eesti kalleimast festivalist lõikavad kasu ka väikeettevõtjad
Suviste suurüritustega kaasnevatest rahvamassidest kasu lõikamiseks ei pea olema suurtootja, masstoitlustaja või hotelliomanik, rääkisid ürituskorraldajad saates „Turismitund“.
Suviste suurüritustega kaasnevatest rahvamassidest kasu lõikamiseks ei pea olema suurtootja, masstoitlustaja või hotelliomanik, rääkisid ürituskorraldajad saates „Turismitund“.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Uusi turge vallutava Eesti firma toodet jäljendavad nii hiinlased kui britid
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Pärnumaal toodetud kännupuurid viisid masinatööstuse Dipperfox Euroopa kõige kiiremini kasvavate ettevõtete etteotsa, kuid ainulaadse toote menu sütitab jäljendajaid Hiinast kuni Ühendkuningriigini.
Endine amazonlane: vaikiv klient võib anda ärile surmahoobi
Iga veebipood, mis soovib oma teenuse taset paremini mõista ning seda parandada, peab murdma klientide vaikimise müüri, kirjutab e-äri asjatundja, Printify tegevjuht, varem Amazoni ELi suuna jaekaubandust juhtinud Yatin Bassi.
Iga veebipood, mis soovib oma teenuse taset paremini mõista ning seda parandada, peab murdma klientide vaikimise müüri, kirjutab e-äri asjatundja, Printify tegevjuht, varem Amazoni ELi suuna jaekaubandust juhtinud Yatin Bassi.
Marko Pomerants: ratsarünnakuga ei saavuta rohepööret ega -lepet
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Kommunikatsioonivaldkonnas toimetav poliitilise kogemusega keskkonnainimene Marko Pomerants kuulas Rakveres Äripäeva loodusressursside aastakonverentsi ettekandeid ja järeldab, et metoodikate maailmast tuleb liikuda päriseluliste selgitusteni.
Rehvimüüja: inimesed on sel aastal laisad rehvide vahetajad
Kevadine rehvivahetuse hooaeg on veninud, küsimus on miks?
Kevadine rehvivahetuse hooaeg on veninud, küsimus on miks?
Sitke südamega ronija
Horoskoope koostades ennustaksin Volkswagen Amaroki teisele põlvkonnale helget tulevikku, sest nn eurokastikate seas on tegu teistest luksuslikuma tükiga, mis pole minetanud oma ronimisoskusi ja millel on vähemalt üks oluline konkurentsieelis.
Horoskoope koostades ennustaksin Volkswagen Amaroki teisele põlvkonnale helget tulevikku, sest nn eurokastikate seas on tegu teistest luksuslikuma tükiga, mis pole minetanud oma ronimisoskusi ja millel on vähemalt üks oluline konkurentsieelis.
Suri kommunaalärimees Nikolai Ossipenko
Esmaspäeval suri 65aastane mõjukas ettevõtja ja munitsipaalpoliitik Nikolai Ossipenko, keda prokuratuur kahtlustas korruptsioonikuritegudes, teatas Põhjarannik.
Esmaspäeval suri 65aastane mõjukas ettevõtja ja munitsipaalpoliitik Nikolai Ossipenko, keda prokuratuur kahtlustas korruptsioonikuritegudes, teatas Põhjarannik.