• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,16%44 841,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,67
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,16%44 841,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,67
  • 28.02.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Opel esitleb uut ideeautot

Opel esitleb järgmisel nädalal algaval Genfi autonäitusel oma uut ideeautot Signum, mis saab aluseks järgmisel sajandil tootmisse minevale pereautole.
Signum on mõõtmetelt enam-vähem sama suur kui Opeli suurim universaal Omega Caravan ja kujutab Opeli pressiosakonna teatel endast Opeli nägemust sellest, milline peaks välja nägema järgmise põlvkonna kõrgema klassi universaal.
Signumi jõuallikaks on esmakordselt samuti Genfis avalikkusele esitletav otsesissepritsega ECOTEC-perekonda kuuluv kuuesilindriline diiselmootor. 3-liitrise töömahuga mootor arendab 175hj võimsust ja võimaldab sõita kiirusega kuni 230 km/h. Kuna tegu on alles ideeautoga, pole vajalikke katseid veel tehtud, kuid arvuti abil saadud tulemuste kohaselt peaks auto kütusekulu olema keskmiselt 6,6 l/100 km.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Pagasiruum mahutab 450 liitrit, kuid elektriliselt juhitavate tagaistmete liigutamise abil saab seda suurendada 550 liitrini. Kui istmed kokku panna, tekib ruum kuni kolme meetri pikkuste asjade vedamiseks.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele