• OMX Baltic−0,44%271,58
  • OMX Riga−0,41%870,67
  • OMX Tallinn−0,44%1 744,49
  • OMX Vilnius−0,66%1 041,15
  • S&P 5000,1%6 001,35
  • DOW 300,69%44 293,13
  • Nasdaq 0,06%19 298,76
  • FTSE 1000,65%8 125,19
  • Nikkei 225−0,44%39 359,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,94
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%102,09
  • OMX Baltic−0,44%271,58
  • OMX Riga−0,41%870,67
  • OMX Tallinn−0,44%1 744,49
  • OMX Vilnius−0,66%1 041,15
  • S&P 5000,1%6 001,35
  • DOW 300,69%44 293,13
  • Nasdaq 0,06%19 298,76
  • FTSE 1000,65%8 125,19
  • Nikkei 225−0,44%39 359,76
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,94
  • GBP/EUR0,00%1,21
  • EUR/RUB0,00%102,09
  • 28.02.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Opel esitleb uut ideeautot

Opel esitleb järgmisel nädalal algaval Genfi autonäitusel oma uut ideeautot Signum, mis saab aluseks järgmisel sajandil tootmisse minevale pereautole.
Signum on mõõtmetelt enam-vähem sama suur kui Opeli suurim universaal Omega Caravan ja kujutab Opeli pressiosakonna teatel endast Opeli nägemust sellest, milline peaks välja nägema järgmise põlvkonna kõrgema klassi universaal.
Signumi jõuallikaks on esmakordselt samuti Genfis avalikkusele esitletav otsesissepritsega ECOTEC-perekonda kuuluv kuuesilindriline diiselmootor. 3-liitrise töömahuga mootor arendab 175hj võimsust ja võimaldab sõita kiirusega kuni 230 km/h. Kuna tegu on alles ideeautoga, pole vajalikke katseid veel tehtud, kuid arvuti abil saadud tulemuste kohaselt peaks auto kütusekulu olema keskmiselt 6,6 l/100 km.
Pagasiruum mahutab 450 liitrit, kuid elektriliselt juhitavate tagaistmete liigutamise abil saab seda suurendada 550 liitrini. Kui istmed kokku panna, tekib ruum kuni kolme meetri pikkuste asjade vedamiseks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 08:00
Heast palgast enam ei piisa? Mis teeb tööandja ihaldusväärseks?
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele