ASi Tulika Takso juhatuse esimees Mati Saar rääkis, et loodetavasti saab firma 15. mail kätte taksodeks mõeldud 40 uut Opel Omegat. Tema kinnitusel liisitakse autod kolmeks aastaks Hansa Liisingu kaudu, Opeli diileri ASi Ascar kaasabil. Ta lausus, et tehingu kogumaksumus on 8 mln krooni ja tegu on kuuenda liisinguprojektiga, mille kaudu Tulika Takso oma autoparki alates 1993. aastast on uuendanud.
Uutele autodele on kavas paigaldada kaardilugejad ja t?ekiprinterid, mille paigaldamine maksab 10 000 krooni auto kohta. Kaartidest hakatakse aktsepteerima Visa ja MasterCard'i, Tulika Takso krediitkaarte ning telefonikaardi põhimõttel töötavaid viiesajakrooniseid kaarte.
Pärast 40 auto saabumist on Tulika takso käsutuses 200 Opel-marki sõidukit. Nendest kümme sõidukit on Pärnu tütarfirma Tulika T.A.G. ASi käsutuses ja 15 Tartu tütarettevõtte OÜ Tulika Tartu käsutuses.
Saare sõnul loodeti käesoleva aasta maiks tegevust alustada ka Jõhvis, kuid tehnilistel põhjustel lükkub esinduse avamine edasi.
Teistes Eesti linnades ei plaani Tulika Takso tema kinnitusel enam esindusi avada. Väikelinnades ei tasu Saare sõnul väikeste vahemaade tõttu nii kalliste autodega tegevust alustada. Küll aga võiks kõne alla tulla variant, et teistesse Eesti piirkondadesse võidakse müüa Tulika Takso logo kasutamise õigus.
Saar lausus, et kaugemas tulevikus pole välistatud Tulika Takso minek Läti ja Leedu turule. See sõltub tema hinnangul eelkõige aga sellest, kuidas suudetakse kokkuleppele saada firma koostööpartneritega.
Peale Tulika Takso soetab 15 Opelit ka renditeenuseid osutav tütarfirma AS Tulika Rent. Saare väitel ei ole Tulika Rendile minevate mudelite seas vaid Omegad, vaid seal on esindatud Opeli poolt toodetavatest mudelitest laiem valik.
Seotud lood
Kui 2015. aastal tuli Spotifys lauale idee Discover Weekly funktsiooni loomiseks, ei olnud ettevõtte asutaja sellest eriti vaimustuses. Sellele vaatamata oli töötajatel piisavalt autonoomsust funktsiooni edasi arendada, luues seeläbi ülipopulaarse toote. CVKeskus.ee uuris Eesti tippjuhtidelt Kai Realolt ja Toomas Tamsarelt, kuidas mõjutab juhtimiskultuur töötajate lojaalsust ja tööandja ihaldusväärsust.