Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Töölevõtu intervjuu VPSiga
Voice processing system- 'i ehk VPSiga saab teha intervjuusid, mis on kasulikud mitmes valdkonnas (töölevõtt, küsitlus, tellimuste vastuvõtt jne), võimaldades säästa aega ja tööjõudu. Küsimusi võib salvestada kuni 10. Aeg, mis on antud vastusteks, on samuti vabalt programmeeritav 4--32 sekundini.
- Teades oma oodatavaid pidupäevi, võite salvestada pidupäevade tervitused.
- Klienditeenindus on teenus, mis võimaldab salvestada kuni 100 häälemenüü pesa. Iga pesa on mahutavusega kuni 6 minutit. See teenus võimaldab klientidele automaatselt oma tooteid, nende hinda, omadusi, garantiitingimusi või mida iganes tutvustada. Sisse helistades kuulete näiteks järgmist menüüd:
- tutvumiseks Panasonicu toodetega valige 1;
- tutvumiseks Technicsi toodetega valige 2;
- soovite rääkida müügiosakonnaga, valige 3;
- soovite rääkida remondiosakonnaga, valige 4 jne.
Valides 1, satute järgmisele tasemele (menüüsse):
- kui soovite kuulda toodete jaehinda, valige 1;
- kui soovite kuulda toodete hulgihinda, valige 2;
- kui soovite tutvuda toodete tehniliste andmetega, valige 3 jne.
Valides 2, lähete jälle edasi järgmisele tasemele (menüüsse):
- CDga magnetoolad -- valige 1;
- ilma CDta magnetoolad -- valige 2;
- autostereod -- valige 3.
Pärast mingi numbri valimist satute juba konkreetsesse menüüsse, kus nt loetletakse mudeleid ja nende hindu. Klienditeeninduse võib muuta tasuliseks, kasutades numbrit algusega 8 2 900.
- Kõnepost VPSis on isiklike postkastide teenus. Iga postkast on privaatsuse kaitseks omaniku poolt kodeeritav kuni 8numbrilise parooliga.