• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Mida võiks teada, et vältida probleeme arvetega

    Õigeaegselt maksmata arved võivad viia telefoni väljalülitamiseni või liitumislepingu ühepoolse lõpetamiseni. Sellepärast on kasulik teada, millal on vaja telefoniarved tasuda ja mis ootab ees siis, kui maksmisega hiljaks jääda.
    - Liitumistasu tuleb tasuda telefoniettevõttega liitumislepingu sõlmimisel, abonenttasu arveldusperioodi võrra ette ja muud maksed arveldusperioodile järgneva kuu jooksul. Arve tasumise aeg peab olema vähemalt 15 kalendripäeva ja arve tuleb tasuda arvel näidatud kuupäevaks ehk maksetähtajaks.
    - Eesti Posti allasutustesse ja pankadesse maksmisel tuleb varuda lisaaega summa Eesti Telefoni kontole jõudmiseks. Sidefirma teeninduskeskustesse makstes aga on laekumine kohe nähtav ja tänu firma uuele arveldussüsteemile, mis lõplikult juuni lõpus tööle hakkab, ka üle terve vabariigi jälgitav.
    - Kui abonent ei ole telefoniettevõttele arvet tasunud määratud tähtajaks, informeeritakse abonenti võlgnevusest telefoni teel. Kui see ei ole võimalik, saadetakse kirjalik meeldetuletus.
    - Kui abonent vaidlustab temale esitatud arve õigsuse, siis lahendatakse vaidlus poolte kokkuleppel või tsiviilõiguslike vaidluste lahendamise üldises korras. Kui abonent vaidlustab arve õigsuse enne maksetähtaja saabumist, saab ta tasuda maksetähtajaks arve tema poolt aktsepteeritud ulatuses. Hiljem ei ole ta vabastatud tähtajaks arve täies ulatuses tasumisest.
    - Telefoniettevõttel on õigus telefon välja lülitada, kui abonent ei ole tasunud telefoniarvet 15 kalendripäeva jooksul maksetähtajast alates. Kui võlgnevus pole hüvitatud hiljemalt 25. päevaks pärast maksetähtaega, lülitatakse telefon välja. Väljalülitamisest ühe kuu möödudes võib telefoniettevõte lõpetada ühepoolselt lepingu. Väljalülitamisest ühe kuu möödudes võetakse telefon maha. Pärast telefoni mahavõtmist saadetakse abonendile viimane pretensioon ja kui võlgnevus jääb tasumata viimases pretensioonis nimetatud kuupäevaks, esitatakse materjalid kohtusse.
    - Pärast väljalülitamist võla tasudes saab telefonikasutaja uuesti rääkida, kui on maksnud 90kroonise tagasilülitamistasu. Kui telefon on maha võetud, tuleb uuesti tasuda liitumistasu ja telefon paigaldatakse üldise järjekorra alusel.
    - Kui võlgnik palub pikendada maksmise tähtaega, otsustab teenindusüksuse juhataja selle võimaldamise. Üldjuhul võimaldatakse maksmise tähtaja pikendust kuni kuus kuud. Sellisel juhul sõlmitakse kirjalik kokkulepe, milles näidatakse ära tasumise lõpptähtaeg ja maksegraafik. Telefon jääb väljalülitatuks kuni võla tasumise pikendatud tähtajani.
    - Telefoniettevõte taastab väljalülitatud telefoni töö pärast väljalülitamise põhjuste likvideerimist ja sisselülitamismakse tasumist kahe tööpäeva jooksul.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tanel Kandle: auk preservatiivi, sott näkku
Plaan tõsta lastetoetusi on järjekordne näide, kuidas eduka ja targa vaba turumajandusega Eesti ehitamise asemel aitavad ka need, kes ise end parempoolseteks tituleerivad, kaasa riigi vedamisele vasakule sotsiaalsohu, kirjutab ajakirjanduse ja kommunikatsiooni magistrant Tanel Kandle.
Plaan tõsta lastetoetusi on järjekordne näide, kuidas eduka ja targa vaba turumajandusega Eesti ehitamise asemel aitavad ka need, kes ise end parempoolseteks tituleerivad, kaasa riigi vedamisele vasakule sotsiaalsohu, kirjutab ajakirjanduse ja kommunikatsiooni magistrant Tanel Kandle.
Baltic Horizon kasvatas renditulu Fond loob oma tagasiostuprogrammi
Tallinna börsil noteeritud Baltic Horizon Fond tegi teatavaks osakuomanike korralise üldkoosoleku ja fondi osaku värskeima puhasväärtuse.
Tallinna börsil noteeritud Baltic Horizon Fond tegi teatavaks osakuomanike korralise üldkoosoleku ja fondi osaku värskeima puhasväärtuse.
Coop Panga tippjuht: usaldust tuleb treenida
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Raadiohommikus IT-minister, aasta reklaamiagentuur ja revolutsioon tervishoius
IT-minister Andres Sutiga räägime Eesti riigi positsioonidest WEB3- ja krüptomaastikul – tegu on kiiresti muutuva valdkonnaga, mis kipub regulatsioonidele jalgu jääma.
IT-minister Andres Sutiga räägime Eesti riigi positsioonidest WEB3- ja krüptomaastikul – tegu on kiiresti muutuva valdkonnaga, mis kipub regulatsioonidele jalgu jääma.
Raadiohommikus: Eesti suurim pank ja tööstuste kriisiplaanid
Teisipäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis räägime lisaks sõja mõjudele ka kasvavate intressimäärade ja kiire hinnatõusu tagajärgedest nii ettevõtetele kui tarbijatele.
Teisipäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis räägime lisaks sõja mõjudele ka kasvavate intressimäärade ja kiire hinnatõusu tagajärgedest nii ettevõtetele kui tarbijatele.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.