• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,68%6 645,14
  • DOW 300,35%46 180,9
  • Nasdaq 1,15%22 516,56
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,04
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,68%6 645,14
  • DOW 300,35%46 180,9
  • Nasdaq 1,15%22 516,56
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,04
  • 26.11.97, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nordström & Thulin loobub Tallinna liinist

E-Liini ASist kuuluvad pooled aktsiad Nordström & Thulin AB-le ja ülejäänud pool ASile Eesti Merelaevandus.
E-Liini ASi juhatuse esimees Anders Wehtje soovitas kommentaari saamiseks pöörduda Nordström & Thulini poole.
Nordström & Thulin AB president Anders Berg ütles, et seoses ühinemisega laevafirmaga Argonaut keskendub Nordström & Thulin edaspidi vaid tankervedudele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Bergi sõnul on Nordström & Thulin seega otsustanud loobuda osalustest firmades, kes tegelevad reisilaevandusega.
Anders Berg ütles, et oma osalus E-Liinis müüakse hiljemalt järgmise aasta lõpus. Millal see täpsemalt toimuda võiks, Berg ei öelnud.
Selle aasta lõpuks plaanitakse loobuda oma osalu-sest mandri-Rootsi ja Gotlandi vahel operaatortegevust korraldavas Gotlandslinjen ABs.
ASi Eesti Merelaevandus nõukogu esimees Olev Schults ütles, et firma on E-Liinis kaasomanik ja partner ning võtab osa igasuguste küsimuste arutelust. Tema sõnul on muu hulgas arutatud ka Eesti Merelaevanduse poolt Nordström & Thulini osaluse ostmist E-Liinis.
Äripäevale teadaolevalt pöördub Nordström & Thulin oma osaluse müügiks Eesti Merelaevanduse kui ühe kaasomaniku poole.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele