«Soomlased ei tulnud näiteks selle pealegi, et eestlastele ei maitse lagrits, nagu neile,» rääkis Aigro. «Praeguseks on nad hakanud meiega arvestama, kuid Valio jäätise 30protsendiline turuosa siin on ju läinud.»
Eesti tootjad on viimaste aastatega väga palju arenenud, samuti mõjutas meie turu vähenemist Balbiino tulek, ütles Aigro. Tema sõnul sel aastal ilmselt enam müügis langust ei tule.
Aigro sõnul langeb sel aastal Valio jäätise hind 5--10 protsenti, samuti on kavas hakata Soomes Valio jäätisetehases tootma jäätist Alma kaubamärgi all. Me ei kavanda turuosa tagasivõitmist, vaid selle säilitamist, lausus Aigro.
Praegu on Valio jäätise turuosa Eestis ettevõtte enda hinnangul 18 protsenti, umbes aasta tagasi oli see 30--40 protsenti.
ASi Jäälill juhatuse esimehe Margus Puusti sõnul vähenes Valio turuosa sellepärast, et tarbijad eelistavad aina rohkem kodumaist kaupa.
Hinda langetades võivad nad veidi turuosa tagasi võita, kuid suurt hüpet ilmselt ei tule, ütles Puust. «On tõenäoline, et nad saavad tagasi paar protsenti turuosast,» hindas ta Valio väljavaateid.
Puusti hinnangul võib Valio jäätiste turuosa Eestis olla 8--14 protsenti. Tallinna külmhoone jäätise, mida turustab Jäälill, turuosa on ettevõtte enda hinnangul praegu 54--57 protsenti. Jäälill turustab ka Valio jäätist.
Valio Eesti müüs eelmisel aastal Eestis 750 tonni jäätist, Tallinna külmhoone 2600 tonni ja Balbiino ligi 2000 tonni jäätist.
Seotud lood
Et riigiametid või elutähtsate teenuste osutajad pakuvad küberkurjategijatele huvi ei üllata kedagi. Tõsiasi, et igapäevaselt rünnatakse ka väikeettevõtteid tuleb ilmselt paljudele uudisena – sageli ka neile endile.
Enimloetud
3
Omanik: “Ega see otsus kergelt ei tulnud.”
4
Lisatud Põlvamaa ettevõtete TOP
Hetkel kuum
Omanik: “Ega see otsus kergelt ei tulnud.”
Tagasi Äripäeva esilehele