Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ürituste tootmine ilma allhankijateta
Ürituste tootmisele spetsialiseerumine ja allhangete minimeerimine võimaldab TM Promotioni ühe omaniku ja juhi Margus Merima sõnul pakkuda seda teenust PR- ja reklaamifirmadest kiiremini ja 10--15% odavamalt.
Üritusturundus (event marketing) on klientide turunduseesmärkide lahendamine ürituste, aktsioonide ja sponsorluse kaudu ning vahetu suhtlemine sihtrühmadega.
TM Promotion kasutab võimalikult vähe allhankijate abi ka mitmemiljonilise eelarvega massiürituste korraldamisel: kõik üritusega seonduva teeb üks firma alates ideest ja stsenaariumist kuni füüsilise ja tehnilise teostuseni.
TM Promotionile kuulub põhivara umbes 1 mln krooni väärtuses, suurem osa tehnikast, vahenditest ja sõidukitest on pikaajalisel rendil.
Margus Merimaga võrdne osalus firmas on Urmas Tuvikesel ja Mart Mardisalul.