Paljudel firmajuhtidel tuleb täna mõelda sellele, kuidas vähendada mitesugustele teenustele tehtavaid kulutusi. Sotsiaal- ja turu-uuringute firma ASi Saar Poll andmetel hindab 67% Eesti ärijuhtidest telefonsidele, sealhulgas mobiilsidele tehtavaid kulutusi oma firmas liiga suureks.
Operaatorite pakutavad ajutised hinnasoodustused võivad muuta veidi väiksemaks küll firma ühe või paari kuu üldise mobiiliarve, kuid kestvat tulu sellest ei tõuse. Äriklient, kes kasutab mobiiltelefoni eraisikuga võrreldes rohkem, on huvitatud oma vajadustele kohandatud teenustest ning teenuste kasutamise sagedusele vastavast hinnast ja kvaliteedist.
Seda arvestades on kõik kolm Eesti mobiilsideoperaatorit toonud turule spetsiaalselt äriklientidele mõeldud hinnapaketid. Äripaketid sobivad oma hinnakujunduselt eeskätt ettevõtetele. Need on mõeldud nii suurtele firmadele, kus kasutatakse arvukalt mobiiltelefone, kui samas ka füüsilisest isikust ettevõtjale, kes vajab vaid ühte liitumist ja ühte telefoni.
Üldjuhul on võrgusisesed kõned kõikidel operaatoritel odavamad kui võrgust väljuvad kõned. Ärimees peab seega jälgima, kui palju tema klientidest ja koostööpartneritest ühes või teises võrgus räägib, ja selle järgi otsustama, millise operaatori kliendiks on temal kõige kasulikum hakata.
EMT kliendid peavad rahvusvaheliste kõnede pidamise võimaluse eest kuumaksule veidi alla kolmandiku juurde maksma, Radiolinja ja Q GSMi kasutajad peavad maksma sama suurt tasu kui ainult Eesti-siseste kõnedegi puhul.
Standardne äripakett ei sisalda rahvusvaheliste kõnede võtmise võimalust ega ligipääsu telefoni välismaal kasutamist võimaldavatele roaming-teenustele. Välismaale helistamise teenus tuleb igal kliendil ise juurde tellida.
Äripaketti tellides ootavad mobiilsideteenuseid aktiivselt kasutavad firmad lisaks otsesele rahalisele kasule ka heatasemelist klienditeenindust. Nii Q GSMil, Radiolinjal kui EMT-l on ööpäevaringi avatud klienditeeninduse infonumber, Q GSMil lisaks eraldi äriklientide infonumber, mille saab liitumislepingu sõlmimisel.