• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Edukas müük eeldab motiveeritud tiimi

    Paljud juhid puutuvad kokku probleemiga, kuidas tööle panna ehk motiveerida oma müügimeeskond.
    Suur osa juhtidest peab töötasu kõige põhilisemaks. Raha pole aga alati ainsaks motivaatoriks. Ebaõige tasustamine võib viia vastupidiste tulemusteni. Väikese töötasuga müügiinimesel kaob kiiresti motivatsioon, sest ta tunnetab, et ega selle töö eest niikuinii rohkem ei teeni. Üle- makstud inimene aga naudib oma töötasu suurust ja mõtleb, et milleks pingutada, kui praegused vajadused on rahuldatud.
    Et müügisüsteem on üles ehitatud n-ö agendipõhiselt, on igal kindlustusagendil võimalik teenida sõlmitud lepingutelt, vastavalt kindlustusliigi provisjoni määradele.
    Müügiüksuste sees korraldatakse n-ö müügivõistlusi. Võistluse tingimustes lepitakse eelnevalt kokku (nt isikukindlustuse lepingute sõlmimine mingil perioodil) ja teatud aja möödudes selgitatakse võitja, keda premeeritakse rahaliselt. Peale selle annab juhatus kord aastas, firma sünnipäeval, parimale müüjale firma kõrgeima autasu -- Leksi Kuldmärgi.
    Motivatsiooni baas on loominguliste ambitsioonide rahuldamise ja üldise tunnustuse pälvimise vajadus, mida võimendab materiaalne motivaator. Viimane väljendub lisatasus vastavalt eri positsiooni töötajatele: realiseeritud töötundide pealt; protsendina töörühma müügikattest; protsendina ettevõtte majandustulemuste täitmisest.
    Äriüksuste ärisuhtluse nurgakivi klienditeeninduses on teenuste ristimüügi süsteem, mille majanduslik motivaator üksuselt üksusele on vahendusprotsent projekti müügikattest.
    Müügiinimeste motiveerimiseks peab hea juht püüdlema selle poole, et luua erinevaid võimalusi pakkuv töökeskkond.
    Meeskonna liikmetel on individuaalsed vajadused. Keerulisemaks teeb olukorra see, et need vajadused ei pruugi kogu aeg püsida ühesed. Seoses sellega on juhtidel ees küllaltki keeruline ülesanne: kuidas motiveerida meeskonna erinevaid liikmeid erinevalt.
    Motivaato,freid võib jagada kolme gruppi (vt tabel). Esmased motivaatorid toovad inimese töö juurde. Nad ei tekita tõrjuvat hoiakut pakutava ameti vastu. Esmased motivaatorid loovad teatud motivatsiooni taseme, selle kestus on iga müügiinimese puhul erinev.
    Teise gruppi kuuluvad lühiajalised motivaatorid ehk ergutajad. Nad loovad reeglina hea lühiajalise motivatsiooni, kuid pikemas perspektiivis ei pruugi stabiilset tulemust tagada.
    Kolmandasse gruppi kuuluvad pikaajalised motivaatorid vajavad väga tõsist tähelepanu, sest põhinevad enesemotivatsiooni peal. Juhi ülesandeks on välja selgitada, kes müügimeeskonnast on selleks küps ja kellele neid pakkuda.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Jah, nüüd tuleb seljad kokku panna!
Riik hankijana peaks praeguses keerulises majanduskeskkonnas, kus kõikvõimalikku laadi turutõrked on igapäevane nähe, olema töö teostaja suhtes mõistlik ja paindlik, kirjutab Äripäev juhtkirjas. Liigne bürokraatia, nagu me juhtkirjades sageli meelde tuletame, ei tule ühelgi ajal kasuks, kriisis aga on selle mõju hukutav.
Riik hankijana peaks praeguses keerulises majanduskeskkonnas, kus kõikvõimalikku laadi turutõrked on igapäevane nähe, olema töö teostaja suhtes mõistlik ja paindlik, kirjutab Äripäev juhtkirjas. Liigne bürokraatia, nagu me juhtkirjades sageli meelde tuletame, ei tule ühelgi ajal kasuks, kriisis aga on selle mõju hukutav.
Tallinna börs alustas uut nädalat kukkumisega
Tallinna börs langes täna koos ülejäänud Euroopa turgudega. Enim kukkusid kodubörsil PRFoodsi, Silvano Fashion Groupi ja Ekspress Grupi aktsiad.
Tallinna börs langes täna koos ülejäänud Euroopa turgudega. Enim kukkusid kodubörsil PRFoodsi, Silvano Fashion Groupi ja Ekspress Grupi aktsiad.
Coop Panga tippjuht: usaldust tuleb treenida
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Juhtidel peaks olema julgust usaldada oma töötajaid ning juhul kui eesmärgid täidetakse, siis peaks andma präänikut, mitte piitsa, rääkis Coop Panga riskijuht Heikko Mäe.
Raadiohommikus: Eesti suurim pank ja tööstuste kriisiplaanid
Teisipäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis räägime lisaks sõja mõjudele ka kasvavate intressimäärade ja kiire hinnatõusu tagajärgedest nii ettevõtetele kui tarbijatele.
Teisipäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis räägime lisaks sõja mõjudele ka kasvavate intressimäärade ja kiire hinnatõusu tagajärgedest nii ettevõtetele kui tarbijatele.
Advokaat: ettevõtjad arvavad, et keegi väga ootab nende kaebusi
Suurem osa ettevõtjatest ei puutu igapäevaselt kokku kriminaalmenetlustega, mistõttu on neil kogu protsessi kohta mitmeid eel- ning eksiarvamusi. Adovokaadibüroo Triniti vandeadvokaadi Risto Käbi sõnul viitavad vahel liigsete detailidega sisustatud kuriteoteated ettevõtjate arvamusele, et keegi väga ootab nende kaebusi. Nii see Käbi sõnul tegelikult ei ole.
Suurem osa ettevõtjatest ei puutu igapäevaselt kokku kriminaalmenetlustega, mistõttu on neil kogu protsessi kohta mitmeid eel- ning eksiarvamusi. Adovokaadibüroo Triniti vandeadvokaadi Risto Käbi sõnul viitavad vahel liigsete detailidega sisustatud kuriteoteated ettevõtjate arvamusele, et keegi väga ootab nende kaebusi. Nii see Käbi sõnul tegelikult ei ole.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.